Knivig situation efter separation
Hej! Jag och mitt ex gjorde slut efter 10år tillsammans hon 25 jag 28. Det var inte ett gemensamt beslut, hon var inte kär längre och hon hade tänkt på att göra slut i ett helt år. I början var hon sjukt bestämd! Det gick inte att ändra på hennes beslut hon skulle flytta och vi skulle inte ha nån kontakt, Allt skulle gå så fort det bara gick. Hon fick en lägenhet 2v senare och jag fick köpa ut henne ur vårt hus. Men när dagen för flytten kom syndes det att det inte var så lätt och kul som hon tyckt att det skulle bli. Nu idag har det gått 4månader sedan hon flytta och hon har massa saker kvar i huset, vi umgås och ses på lunch/middag två gånger i vekan vi myser , haft sex några gånger, vi pratar om allt och inget. Det jobbiga i allt är att jag är sjukt kär.. jag vill ju inte att det ska vara slut. Till mig säger hon att hon inte vet vad hon vill. Jag är den viktigaste i hennes liv,hon älskar mig, hon vill inte sluta ses, eller bryta kontakten. men jag vet att hon har tinder och raggar på krogen för fullt.. hon erkänner det inte
Vad ska jag tro? Är hon sjukt osäker eller blir jag utnyttjad? Ha kakan och äta den? Behöver Tips och råd