• Schnuggle

    Trekant

    Min Kk och jag har under några månader diskuterat att ta in en kille till i våran säng.

    Hon går alltid igång stenhårt när vi diskuterar olika scenarion och det hon ofta nämner är hur hon vill att jag och killen ska göra det skönt för varandra också.

    Hon har börjat prata med en kille som är bisexuell och trekanten närmar sig.

    Jag har haft trekanter förut men då alltid med 2 tjejer, vet inte riktigt hur jag ska bete mig när det är en kuk till inblandad.

    Min fråga är till er killar som haft trekant med en till kille där ni fått varandra att komma, hur var det för er?

    Kom det naturligt eller kändes det stelt?

    Aldrig riktigt fantiserat om att ha sex med en kille mer än någon tanke, provat se på porr med två män och kände inte alls att jag tände på det.

    Dock lever jag efter att allt måste iaf provas 1 gång så jag inte blir gammal och undrar :)

  • Svar på tråden Trekant
  • Anonym (Kisen)

    Funkade.. det kändes som en polare och vi fokade på tjejen.. jag gjorde inget på honom dock förutom att smeka kroppen.. han sög mig mig ihop med tjejen..

    Du måste fundera på dina gränser innan så inte din tjej begår nån sorts övergrepp på dig..

    Jag sa innan att jag inte ville bli penetrerad men det var OK med finger osv..

    Vi kom bra alla tre och skrattade och kramades.. hånglade och körde igen. Vi träffades några gånger i halvåret. Det var rätt hemligt.

    Jag känner mig lika hetero fortfarande trots de där trekanterna.

  • Schnuggle

    Låter ju lyckat :)

    Ja man måste sätta sig ner och prata vad man förväntar sig osv, tror dock det kommer bli en bra upplevelse. Är nog inte beredd på att bli påsatt men avsugning och jag kan ge. Sen vet man aldrig vad som händer

  • Anonym (Kisen)
    Schnuggle skrev 2020-02-20 06:47:48 följande:

    Låter ju lyckat :)

    Ja man måste sätta sig ner och prata vad man förväntar sig osv, tror dock det kommer bli en bra upplevelse. Är nog inte beredd på att bli påsatt men avsugning och jag kan ge. Sen vet man aldrig vad som händer


    Det som var fint var intimiteten och att hon blev så galet våt och tänd. Det tände oss killar. Vi duschade ihop före och gosade under täcket och snackade snusk.. hångel och sen var vi igång.. tända ljus och spa-musik.

    Vi blev polare han och jag efteråt, fortfarande, men inget har hänt oss emellan. Jag har nu i alla fall testat gränser och vet bättre om detta.
  • Schnuggle

    Låter fett mysigt.

    Ja det är ju min kks idé så gör det mest för att hon ska få leva ut en fantasi, sen har jag ingenting emot att testa 1 gång iaf.

    Har du gjort det fler gånger efteråt?

  • Anonym (Kisen)

    Vi gjorde det ett tiotal gånger under 1-2 år. Det var ett tag sedan, jag är inte tillsammans med henne.  Jag har inte varit med om det sedna, men skulle inte tacka nej tror jag om det skulle komma upp på tapeten igen.

    Jag berättade om detta för min bästa kompis som skrattade och frågade om detaljer. Lite rodnade jag allt. En konsekvens av detta är att han och jag sedan dess ligger nära varandra när vi är på skidresor, kajakpaddlar och sover i tält och sådant. Man sover jättegott nära ihop med kompis. Ingen sex dock alls på nåt sätt. Bara närhet.

    Han gillar mig mycket och har stöttat i vått och torrt. Glad att jag har en bästis.


    Schnuggle skrev 2020-02-20 08:57:28 följande:

    Låter fett mysigt.

    Ja det är ju min kks idé så gör det mest för att hon ska få leva ut en fantasi, sen har jag ingenting emot att testa 1 gång iaf.

    Har du gjort det fler gånger efteråt?


  • Anonym (Kisen)

    Blev lite småsugen av det här. Hur har du tänkt lägga upp sexet? Alltid bra med en plan ju...


    Schnuggle skrev 2020-02-20 09:29:08 följande:

    Grymt, vänner är viktigt :)


  • Schnuggle

    Gör egna filmer jätteofta men det beror ju på de andra om dom vill varamed

Svar på tråden Trekant