• mommadearest

    Möjligt att behålla bokmärken vid återställning?

    Jag skulle behöva återställa min dator, dock har jag en hel del viktiga bokmärken på internet som jag inte vill förlora. Därmed undrar jag ifall det finns något sätt att behålla dom vid en återställning? 

    Kanske går det koppla till sitt google konto på något sätt? 


    Eller ska jag behöva skriva ner alla bokmärken innan återställningen och sen söka upp sidan och spara om på nytt efter? 

  • Svar på tråden Möjligt att behålla bokmärken vid återställning?
  • Aniiee

    Alla mina 3 miljardes triljoner bokmärken sitter på mitt google-konto. Det sker automatiskt eftersom jag alltid är inloggad och använder chrome. Så det går ju absolut att koppla ihop det. Det går också att exportera bokmärken, men jag är inte helt säker på hur.


    I have a growing lack of disgust for you
  • mommadearest
    Aniiee skrev 2020-02-20 18:27:14 följande:

    Alla mina 3 miljardes triljoner bokmärken sitter på mitt google-konto. Det sker automatiskt eftersom jag alltid är inloggad och använder chrome. Så det går ju absolut att koppla ihop det. Det går också att exportera bokmärken, men jag är inte helt säker på hur.


    Jaha okej vad bra, men är det så automatiskt då? Eller måste man ändra något i inställningar på sitt google konto eller liknande?? Jag använder också chrome.
  • Aniiee
    mommadearest skrev 2020-02-20 19:12:51 följande:
    Jaha okej vad bra, men är det så automatiskt då? Eller måste man ändra något i inställningar på sitt google konto eller liknande?? Jag använder också chrome.
    Jag har inte pillat på några inställningar så det måste gå automatiskt.
    I have a growing lack of disgust for you
Svar på tråden Möjligt att behålla bokmärken vid återställning?