• Anonym (HB)

    Könshår? Hur ser ni ut?

    Kommentera gärna med ålder och vid vilken ålder ni började frisera er.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Könshår? Hur ser ni ut?
  • Anonym (Ren)

    Min fru vill inte få hår i munnen. Därför helrakad så hon kommer åt de ädlaste delarna. 

  • Anonym (50-åriga damen)

    Alltid hårfri, både jag och gubben gillar den lena känslan och han är galet förtjust i att kunna se mina blygdläppar.

  • Anonym (Erik)

    Trimmar det värsta. Vill även att min kvinna har hår kvar, så okvinnligt annars.

  • Anonym (Slät)
    Anonym (HB) skrev 2020-02-20 20:37:01 följande:

    Kommentera gärna med ålder och vid vilken ålder ni började frisera er.


    Rakar allt utom en liten tuss/sträng på venusberget. Har rakat mig sedan jag fick hår, är 44 nu. Tycker det är ofräscht med hår och vill att min man är rakad/rejält trimmad.
  • Anonym (Slät)
    Anonym (HB) skrev 2020-02-20 20:37:01 följande:

    Kommentera gärna med ålder och vid vilken ålder ni började frisera er.


    Rakar allt utom en liten tuss/sträng på venusberget. Har rakat mig sedan jag fick hår, är 44 nu. Tycker det är ofräscht med hår och vill att min man är rakad/rejält trimmad.
  • Anonym (?)

    Är kvinna 55 +, och har oftast hår där nere. Men kanske 2 - 3 ggr i månaden rakar sambon mig med en ladyshave. Vi har gjort det till en rolig och skön grej. Först rakar han mig när jag ligger i soffan, sen duschar jag, och sen har vi lite soffsex :) När det gäller honom, föredrar jag hår. Han ansar ibland med hjälp av mig, men helt hårlöst känns omanligt.

  • Anonym (HannaSophia)

    Helvaxar fitta och stjärt på salong varje månad året om sedan många år.

    Skönast och snyggast så tycker både jag och min man.

    Kommer inte låta det växa ut igen - helt annan känsla med att vara len och mjuk, dessutom älskar jag små underkläder och bikini, så då håller jag riktigt god ordning på ev spretande oönskat hår.

    51 år fyllda

  • Anonym (Har hon kameltå ska det synas)

    Jag rakar min tjej när hon duschar, både fram och runt anus, kollar med tungan efteråt om jag missat ngt!, jag och framförallt hon gillar det mycket!

Svar på tråden Könshår? Hur ser ni ut?