• Loppans

    Bästa mascaran för korta fransar?

    Som rubriken lyder - hit me med era bästa tips på mascaror för oss som har korta och icke fylliga ögonfransar ???? Vill så gärna ha långa och väldefinierade och samtidigt fylliga fransar utan att behöva göra fransförlängning ????

  • Svar på tråden Bästa mascaran för korta fransar?
  • Pkb

    Lashlift behandling kanske kan vara något samt en fransnäring som revitalash. Min favorit mascara är dock Lancome definicils.

  • Anonym (Linna)

    Googla på asian lashes. Vet att bl a KICKS har asian mascara för korta fransar. Har inte provat själv, då jag tyckte den var lite för dyr. Men den + fransböjare kanske gör susen =)

  • Anonym (Linna)

    Just det....fransnäring är populärt bland några kollegor till mig. Dom beställer något som heter X-Lashes från nätet. Ska vara den blå förpackningen. Dom är väldigt nöjda och ser resultatet.

  • Loppans

    Har funderat på lashlift, fransnäring vetetusan om jag är så sugen på att testa.. men ska definitivt kolla upp mascarorna ni tipsat om ????????

  • m1n4x

    Idun Magna finns på apotek och är den bästa förlängande mascaran jag testat. Slår YSL, Dior och Lancome.

  • Anonym (Trött)

    Jag gillar faktiskt too faced- better than sex mascara. Annars gillar jag också Ardells baby whispies.

Svar på tråden Bästa mascaran för korta fransar?