• Jodejose

    Fått nog

    Hej!

    Är så knäckt, orkar inte mer, var ska man börja?. Vi ska flytta om 1,5vecka min man har varit arbetslös i ca 2år,å ekonomin är nu körd i botten. Vi måste få ner kostnaden, så 6pers ska tränga in oss i en 3a,jag fick sälja min älskade hund. Nu hör till saken att hans mor lägger sig i hela tiden. Igår fick jag nog. Dagen innan vi flyttar fyller sonen 11år och han menar att vi ska skita i de, han bryr sig inte om att ens köpa nåt, flytten är viktigast, han har tvingat dottern att vara hemma från praktiken i 2dagar för att hjälpa till, jag har tagit semester i 2veckor,dr 2minsta ska byta skola å han skiter i vilket, så igår fick jag veta att han ska köra sin mor till läkare mitt i flytten. Han har alltså 5syskon till. Där e mer bakom, kan låta löjligt att bråka om men jag funderar starkt på att lämna, vi kommer aldrig först

  • Svar på tråden Fått nog
  • Anonym (Lotta)

    Varför måste dottern och du vara hemma och hjälpa till om han är arbetslös? Att man måste vara flera när flyttlasset går är ju självklart men packa kartonger, flyttstäda, packa upp i nya boendet mm bör han ju klara av själv om han går hemma hela dagarna.

Svar på tråden Fått nog