• Ela90

    Gravid glow tips ? BF juli

    Någon annan som inte heller har något gravid glow ännu ? eller någon lyckoost som glowar och har tips ?! Själv är jag förstoppad, nya finnar konstant, håret är torrt och dassigt, får inte på några kläder så går runt i gamla leggings och T-shirt. Äter hyfsat hälsosamt o dricker mängder vatten och äter mina vitaminer.... känner mig som en 1/ 10 på snygghets skalan

  • Svar på tråden Gravid glow tips ? BF juli
  • Lilant

    Har i juni :) nu är huden bra å jag har glow men de kom först vecka 20 typ haha innan dess gick allt mitt hår av och fick finnar men nu har jag tjockare å längre hår än någonsin :) å huden är fin :) mitt tips är att ta hand om dig själv å smörja in huden å lägga ansiktsmasker även pealing med socker:) håret slutade jag vara färga helt enkelt så blev de bra

  • Miva

    Är beräknad till 2 juli och känner mig som 1/10. Massor med finnar och blemmig, röd torr hud. Har småätit pga illamående och känner mig väldigt stor. Börjar svullna i benen och få krypningar i benen så jag måste köpa stödstrumpor. Varit och köpt gravidkläder nu eftersom inget passar för att känna mig litet piggare och fräschare. Har beställt klipptid nästa vecka.... och hoppas jag ser litet piggare ut....

  • ankan6

    Jag har kännt mig så ful hela min graviditet! Trodde man liksom automatiskt skulle känna sig fin, men hormonerna har verkligen inte varit schyssta mot mig...Torr, obalanserad hy och massa finnar, torrt dassigt hår och jättekrånglig ibs-mage.

    Nu börjar det äntligen stabilisera sig lite när jag går in i vecka 30, men nä - glow har jag absolut inte

Svar på tråden Gravid glow tips ? BF juli