• Fisken92

    Gravidtest - Huvudvärk och varm, gravid?

    Jag hade äl 14e februari (i fredags) igår kissade jag på sticka och det var ett extremt svag streck, idag kissade jag igen men då såg jag inget streck alls.

    Runt lunch idag har jag fått extrem huvudvärk & nu ikväll känner jag mig febrig.. undra om det kan vara gravid symtom?

    Kan man få ett svagt streck ena dagen och sen inget streck andra dagen?

    Den första bilden är testet från igår och andra bilden är test från idag.

    Vill så gärna bli gravid!

  • Svar på tråden Gravidtest - Huvudvärk och varm, gravid?
  • Gnusmas

    Känns som det borde vara ngt.. kan ju dock gå fel i processen.. jag har ju olissat typ nu och jag har känt mig svettig igår och idag, inget som jag brukar vara.. men inte febrig.

  • Gnusmas

    Eftersom du fick positivt så tidigt efter ägglossningen så tror och hoppas jag på att du bara "råkade" snappa upp graviditeten på ett test i väldigt tidigt skede.. kanske kan kvaliten/känsligheten variera lite från test till test med. Jag hade inte fett upp hoppet iaf!

  • Fisken92
    Gnusmas skrev 2020-02-21 18:35:28 följande:

    Eftersom du fick positivt så tidigt efter ägglossningen så tror och hoppas jag på att du bara "råkade" snappa upp graviditeten på ett test i väldigt tidigt skede.. kanske kan kvaliten/känsligheten variera lite från test till test med. Jag hade inte fett upp hoppet iaf!


    Va snäll du är. Har dock en stark känsla av att det inte är något där inne :(
  • Anonym (:))

    Vänta iallafall 10 dagar efter ägglossning innan du gravtestar, BARA onödigt innan dess, ger sällan utslag tidigare än så. Och symtomen beror inte på graviditet, de kommer inte så tidigt som en vecka efter ägglossning.

  • Anonym (Girl)
    Fisken92 skrev 2020-02-24 07:44:40 följande:

    Vad säger ni?


    När har du BIM?
  • Fisken92
    Anonym (Girl) skrev 2020-02-24 14:08:18 följande:

    När har du BIM?


    Vet inte då den är oregelbunden. Men det är äl+8 :)
Svar på tråden Gravidtest - Huvudvärk och varm, gravid?