• jjme

    Kan det vara Nidblödning

    Vi har försökt med syskon i snart 3år och har under 5 månader provat letrozole dubbeldos och ägglossningsspruta.

    I onsdag förra veckan fick jag en blödning ett par dagar innan ägglossning som varade i Max 1 dygn men behövde Inge skydd eller liknade. På fredagen var vi till kliniken och då såg man ett ägg som 12 mm, fick en ny tid på onsdagen veckan efter där man kunde konstatera att jag haft ägglossning.

    Igårkväll fick jag en blodblandad flytning som försvann senare under kvällen och jag har ?mensvärk?

    Jag har aldrig haft såhär under tidigare behandlingar och heller aldrig innan heller att jag haft blodblanade flytningar utan de är första gången de händer mig

    Vad tror ni de beror på ??? Kan de var en nidblödning som jag läst att man kan få ?

  • Svar på tråden Kan det vara Nidblödning
  • Anonym (Jag)

    Nidblödning sker 5-7 dagar efter ÄL när ägget fäster. Stämmer det med tiden för ÄL o samlag?

  • jjme
    Anonym (Jag) skrev 2020-02-22 09:36:52 följande:

    Nidblödning sker 5-7 dagar efter ÄL när ägget fäster. Stämmer det med tiden för ÄL o samlag?


    Japp de gör de, dom trodde jag hade ägglossnings antingen måndagen eller tisdagen
  • Anonym (Jag)
    jjme skrev 2020-02-22 09:47:28 följande:

    Japp de gör de, dom trodde jag hade ägglossnings antingen måndagen eller tisdagen


    Då kan det vara en nidis!
Svar på tråden Kan det vara Nidblödning