• Sat 22 Feb 2020 11:28
    173 visningar
    5 svar
    5
    173

    BF juli 2020, söker nya vänner :-)

    Helloo!

    Inflyttad till Stockholm från Dalarna för några år sen och har länge känt att jag skulle vilja bredda min sociala umgängeskrets. Nu väntar vi första knodden i juli och jag gruvar mig lite för all ensamtid här i Stockholm utan familj och vänner. Jag ska väl ärligt säga att min vänskapskrets inte är särskilt bred här överlag heller, men jag är först ut med att bilda familj så jag antar att den inte lär förbättras i sin nuvarande form direkt :P

    Vem är jag då? Jag jobbar med HR till vardags och så jobbar jag extra som gruppträningsinstruktör på Nordic Wellness. Är 32 år och bor med sambo och katt i Solna. Är en helt vanlig tjej skulle jag säga, gillar träning men är också en stor ölfantast (förutom just nu då hehe) och tycker mycket om att baka och prova nya recept. Går mer än gärna ut och dricker vin emellanåt bara för att snacka lite skit och ventilera om allt mellan himmel och jord :) Är väl kanske lite av en "överanalyserande" person och grottar gärna ner mig i typ olika sociala situationer och försöker leka hobbypsykolog :P

    Är varken träningsnarkoman eller festprisse, men förmodligen nånting precis emellan. Tycker att livet ska vara gött att leva och tycker det är viktigt att umgås med vänner och liksom "vara jag" även fast jag kommer att bli mamma nu till sommaren.

    Jaa, vad mer? Älskar serier och slukar dem på helgerna. Skonörd. Reser gärna utomlands. 

    Hör gärna av dig om du är i samma sits och vill svara på min "dejtingannons" hahah! 

  • Svar på tråden BF juli 2020, söker nya vänner :-)
  • Sat 22 Feb 2020 20:13
    #1

    Du låter utomordentligt trevlig. Vi bor två timmar bort från Stockholm så lite långt men jag slår vad om att du snabbt träffar nya vänner!

    När jag var nyinflyttad i Stockholm engagerad jag mig i olika saker och fick på så vis massa nya bekantskaper!

    Teater sällskap film träning hälsa kost vin/ölintressetade. Stockholm är bra så- det finns något för alla <3 lycka till

  • Sat 22 Feb 2020 20:13
    #2

    Du låter utomordentligt trevlig. Vi bor två timmar bort från Stockholm så lite långt men jag slår vad om att du snabbt träffar nya vänner!

    När jag var nyinflyttad i Stockholm engagerad jag mig i olika saker och fick på så vis massa nya bekantskaper!

    Teater sällskap film träning hälsa kost vin/ölintressetade. Stockholm är bra så- det finns något för alla <3 lycka till

  • Sat 22 Feb 2020 20:13
    #3

    Du låter utomordentligt trevlig. Vi bor två timmar bort från Stockholm så lite långt men jag slår vad om att du snabbt träffar nya vänner!

    När jag var nyinflyttad i Stockholm engagerad jag mig i olika saker och fick på så vis massa nya bekantskaper!

    Teater sällskap film träning hälsa kost vin/ölintressetade. Stockholm är bra så- det finns något för alla <3 lycka till

  • Sat 22 Feb 2020 20:17
    #4

    Hjälp vad många svar det blev....

  • Sat 22 Feb 2020 23:20
    #5

    Kanske kan hitta någon i mamma gruppen, det brukar ju finnas mamma grupper för blivande mammor o nyblivna mammor...lycka till! =)

Svar på tråden BF juli 2020, söker nya vänner :-)