• Anonym (vänta­r)
    Mon 24 Feb 2020 08:21
    1059 visningar
    14 svar
    14
    1059

    Är rabbiten helt ute nu?

    Jag tycker att det man oftast läser om i fråga om sexleksaker nuförtiden är satisfyer eller sk luftrycks sexleksaker. För ca 10 år sedan var det rabbiten som gällde. Är den helt ute nu? Är det någon kvinna som istället föredrar en vanlig dildo som varken snurrar, vibrerar eller låter en massa? Alltså en kukliknande dildo som du bara penetrerar dig med. Med markerat ollon, ådror och pung?

  • Svar på tråden Är rabbiten helt ute nu?
  • Anonym (sabba­th)
    Mon 24 Feb 2020 08:32
    #1

    Läste fel först.
    "Är rabbin helt ute nu?"
    Solig

  • Anonym (Tryck­luft e bättre­)
    Mon 24 Feb 2020 09:26
    #2

    Föll aldrig riktigt för rabbiten behövde hållas på verkligen rätt plats för å ge effekt. Tryckluft dosor a är bättre men absolut olika bra beroende på modell...

  • Anonym (Happy­)
    Mon 24 Feb 2020 13:02
    #3

    Nä bläää för "vanliga dildos. Inte speciellt skönt. De flesta kvinnor kommer genom stimulans av klittan så då är ju vibaratorer eller satisfyer allra bäst.

  • Anonym (Bill)
    Mon 24 Feb 2020 13:27
    #4
    Anonym (Happy) skrev 2020-02-24 13:02:18 följande:

    Nä bläää för "vanliga dildos. Inte speciellt skönt. De flesta kvinnor kommer genom stimulans av klittan så då är ju vibaratorer eller satisfyer allra bäst.


    Misstänker att det mest är en manlig grej med en naturtrogen dildo - vi njuter av att se vår partner njuta av en "kuk" bara för att vi så gärna vill att hon ska njuta av en kuk - vilket i många fall är delvis fel. Dom flesta kvinnor njuter såklart av samlaget - men det är mer känslan av den man som knullar henne än att hon njuter av en hård sak i fittan. Alla män vet ju att dom flesta kvinnor får orgasm av stimulans av klitoris och inget annat.  
  • Anonym (Tryck­luft e bättre­)
    Mon 24 Feb 2020 23:01
    #5
    Anonym (Bill) skrev 2020-02-24 13:27:56 följande:

    Misstänker att det mest är en manlig grej med en naturtrogen dildo - vi njuter av att se vår partner njuta av en "kuk" bara för att vi så gärna vill att hon ska njuta av en kuk - vilket i många fall är delvis fel. Dom flesta kvinnor njuter såklart av samlaget - men det är mer känslan av den man som knullar henne än att hon njuter av en hård sak i fittan. Alla män vet ju att dom flesta kvinnor får orgasm av stimulans av klitoris och inget annat.  


    Uppskattar den sortens kuk leksaker oxå iofs. Men då i kombination med en klitoris vibrator samtidigt. Eller efter en klitoris orgasm kan d va skönt men inte så man kommer med den direkt mer nervarvning.

    Eller så får dildon vara i svalget då jag gillar det skarpt att bli "tystnad" så när jag kommer :p
  • Tue 25 Feb 2020 10:33
    #6
    Anonym (Tryckluft e bättre) skrev 2020-02-24 09:26:10 följande:

    Föll aldrig riktigt för rabbiten behövde hållas på verkligen rätt plats för å ge effekt. Tryckluft dosor a är bättre men absolut olika bra beroende på modell...


    Nu får man ju inte göra reklam här....
    Men om du ändå kunde beskriva någon modell som funkar bra för dig?

    Står i begrepp att inhandla en sån till min fru, man vill ju gärna välja den bästa - och jag misstänker att man inte riktigt kan gå på priset? 
  • Anonym (Frida­)
    Tue 25 Feb 2020 10:35
    #7

    Föredrar fingarna, leksaker är avtändande för mig.

  • Anonym (Kåt tjej (50år)­)
    Tue 25 Feb 2020 10:40
    #8

    Jag har en Rabbit och en vanlig vibrator.

    Älskar att använda Rabbit tillsammans med min partner, för då får jag fontänorgasmer.
    Om jag är ensam och kåt använder jag vibratorn mot klitoris.

  • Anonym (Tryck­luft e bättre­)
    Tue 25 Feb 2020 16:50
    #9
    Anders 386 skrev 2020-02-25 10:33:02 följande:

    Nu får man ju inte göra reklam här....

    Men om du ändå kunde beskriva någon modell som funkar bra för dig?

    Står i begrepp att inhandla en sån till min fru, man vill ju gärna välja den bästa - och jag misstänker att man inte riktigt kan gå på priset? 


    Absolut inte fråga om reklam utan recensioner ju ;)

    Nej dyrare är inte alltid bättre

    Gillar satisfyer pro deluxe bäst av dem jag har både gällande stimmulansen och smidighet funkar bra som stimulans komplement under samlag oxå utan att vara i vägen.

    därefter satisfyer travel.

    Satisfyer pro 2 next generation och deras pingvinformade samt gspot rabit var mest klumpiga och bökiga för bruk på egen hand kanske bättre om man ska få hjälp...

    Dock inte unnat mig nån av de dyrare 1000-1500+ varianterna i womanizer serien som omtalas som bäst så kan inte svara på om du får mer för pengarna där...
  • Anonym (...)
    Tue 25 Feb 2020 17:07
    #10

    Rabbit och dildos överlag är fan det sämsta som finns. Det enda som är skönt med likande är den vibrerande saken som man kan ha på klitoris. Jag föredrar klitorisstimulering ALLA gånger.

  • Anonym (Bill)
    Tue 25 Feb 2020 17:25
    #11
    Anonym (...) skrev 2020-02-25 17:07:55 följande:

    Rabbit och dildos överlag är fan det sämsta som finns. Det enda som är skönt med likande är den vibrerande saken som man kan ha på klitoris. Jag föredrar klitorisstimulering ALLA gånger.


    Smaken är olika... Min hustru tycker inte alls om den stimulans man får av vibrationer. Men av det man läst så har du nog helt rätt i att för dom flesta är det klitorisstimulans som gäller och inget annat.
  • Underh­ill
    Tue 25 Feb 2020 18:06
    #12
    Anonym (Frida) skrev 2020-02-25 10:35:30 följande:
    Föredrar fingarna, leksaker är avtändande för mig.

    Avtändande? På vilket sätt då menar du?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Tryck­luft e bättre­)
    Tue 25 Feb 2020 21:26
    #13
    Anonym (Bill) skrev 2020-02-25 17:25:52 följande:
    Smaken är olika... Min hustru tycker inte alls om den stimulans man får av vibrationer. Men av det man läst så har du nog helt rätt i att för dom flesta är det klitorisstimulans som gäller och inget annat.
    tryckluften är helt annan stimulans än vibrationer. vibrator ägg etc har jag tyckt varit rätt menlösa...
  • Anonym (Frida­)
    Wed 26 Feb 2020 17:57
    #14
    Underhill skrev 2020-02-25 18:06:50 följande:

    Avtändande? På vilket sätt då menar du?
    Tycker inte om det helt enkelt, känns onaturligt. Bara min uppfattning. Jag lyckas med det jag vill med handen, eller den ""riktiga" varan.
Svar på tråden Är rabbiten helt ute nu?