• Tuteli­tut
    Mon 24 Feb 2020 12:58
    137 visningar
    6 svar
    6
    137

    Otrogen man, vad vore värst?

    Ja, vad säger ni, girlzzz? {#emotions_dlg.flower}

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Otrogen man, vad vore värst?
  • Anonym (Grus i dojjan­.)
    Mon 24 Feb 2020 13:09
    #1

    Lite gay är helt okej.

  • Tuteli­tut
    Mon 24 Feb 2020 13:26
    #2
    Anonym (Grus i dojjan.) skrev 2020-02-24 13:09:57 följande:

    Lite gay är helt okej.


    Snyggt rim Skrattande
  • Mon 24 Feb 2020 18:21
    #3

    Otrohet bygger ju på att man bryter ett kontrakt, en överenskommelse. Så där är det väl själva sveket som är det viktiga, inte vilket kön det är.

  • Anonym (Loo)
    Mon 24 Feb 2020 21:22
    #4

    Föredrar att bli bedragen p.g.a en annan man, lätt! Behöver inte ligga och klura två ggr över "vad har han som inte jag har? Vad hade jag kunnat göra annorlunda?" Orsaken till sveket är ganska solklart och det berodde inte på mig personligen!

  • Anonym (Inte?­)
    Mon 24 Feb 2020 23:41
    #5
    Anonym (Loo) skrev 2020-02-24 21:22:16 följande:

    Föredrar att bli bedragen p.g.a en annan man, lätt! Behöver inte ligga och klura två ggr över "vad har han som inte jag har? Vad hade jag kunnat göra annorlunda?" Orsaken till sveket är ganska solklart och det berodde inte på mig personligen!


    Han är bättre på att suga?

    Bättre lyssnare?

    Rolig att vara med?

    Omtänksam/romantisk?

    Det kan finnas många anledningar till otrohet.

    Vad man har mellan benen är kanske inte alltid det viktigaste..
  • Anonym (Uschh­h)
    Tue 25 Feb 2020 00:02
    #6

    Hade min man varit otrogen med en kvinna så hade jag känt alla de känslor man får när man blir bedragen. Hade blivit jättesårad, besviken osv.

    Hade han däremot varit otrogen med en man så hade jag inte riktigt sett det som en otrohet.. utan snarare blivit riktigt äcklad över att han kunnat vara sexuell med en annan man. Hela min syn på honom hade förändrats, tappat attraktionen helt och hållet och inte sett någon form av manlighet i honom. Så hade snarare lämnat honom för att han inte är en riktig man i mina ögon, inte för otroheten i sig.

    Så de är värst på olika sätt.

Svar på tråden Otrogen man, vad vore värst?