• Anonym (Anonym signatur)

    Era erfarenherer av Tinder?

    Hör så mkt klagomål på Tinder, att det bara är fejkprofiler, att man som man alltid måste skriva först osv.

    Inte min erfarenhet, ganska lätt att få matchningar och ofta kvinnorna som skriver först.

    Visst, är man 40+ så är det ju en hel del ensamstående mammor därute, men de kan ju vara nog så snygga och roliga ändå så länge man inte är ute efter nåt serlöst.

    Fejkrprofilerna känner man lätt igen, studiotagna bilder och internationella arbetstitlar så vet man ju direkt, lätt att sålla bort.

    Vad är era erfarenheter?

  • Svar på tråden Era erfarenherer av Tinder?
  • Anonym (Pelle)

    Vart bor du ?

    Beror helt på vilken del av landet du bor. I Norrland är utbudet riktigt dåligt. De flesta är helt otränade/feta ensamstående med barn. Kör man Tinder i Stockholm helt omvänt. Många vältränade/smala och gott om tjejer 30+ utan barn.

  • HannahHorvath

    Det är väldigt mycket radhuspappor som inget hellre vill än att skapa sig ett bonusfamiljshelvete. Ibland är de ju snygga och vältränade men guuuud så tröööökiga.

  • Anonym (Pope)

    Jag har fått några matchningar, men de bodde långt bort så jag skrev inte. Dom skrev inte heller. Och så får man en del matchningar med uppenbara fejkprofiler.

  • Anonym (Anonym signatur)
    HannahHorvath skrev 2020-02-24 21:50:46 följande:

    Det är väldigt mycket radhuspappor som inget hellre vill än att skapa sig ett bonusfamiljshelvete. Ibland är de ju snygga och vältränade men guuuud så tröööökiga.


    HahaHaha jag känner mig träffad. :D

    Har dock byggt bonusfamilj en gång och det gör jag fanimig inte om...
  • Anonym (Anonym signatur)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-02-24 21:24:00 följande:

    Vart bor du ?

    Beror helt på vilken del av landet du bor. I Norrland är utbudet riktigt dåligt. De flesta är helt otränade/feta ensamstående med barn. Kör man Tinder i Stockholm helt omvänt. Många vältränade/smala och gott om tjejer 30+ utan barn.


    Vad spelar det för roll om de har barn?
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2020-02-24 22:09:33 följande:

    Vad spelar det för roll om de har barn?


    Om man kan ha ett vv förhållande och vara särbo. Skulle det kanske fungera. Men min upplevelse är att de flesta är ute efter en plastpappa och en sambo.

    Dessa ensamstående kvinnor med barn har även en tendens att ha foton på hur de såg ut innan barn, dvs ex antal kilon innan deras yttre började förfalla...
  • Anonym (Grus i dojjan.)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2020-02-24 22:09:33 följande:
    Vad spelar det för roll om de har barn?
    Vem fan vill betala för andras ungar??? Det gör man ju indirekt.
  • Anonym (Anonym signatur)
    Anonym (Grus i dojjan.) skrev 2020-02-25 08:04:35 följande:
    Vem fan vill betala för andras ungar??? Det gör man ju indirekt.
    Men man vill väl inte bo ihop med andras ungar?
    Man är väl särbo och ses utan barn tänker jag.
    Som en ren vuxenrelation, middagar, bio, samtal, sex, någon weekend osv.
  • Anonym (Ensam & singel)

    Har varit medlem på Tinder några år, men aldrig lyckats att få till en dejt.
    Haft några matchningar - men det är sällan någon kille svarar när man skriver...

  • Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (Ensam & singel) skrev 2020-02-25 08:53:02 följande:

    Har varit medlem på Tinder några år, men aldrig lyckats att få till en dejt.

    Haft några matchningar - men det är sällan någon kille svarar när man skriver...


    Du får kanske tänka på hur du inleder konverationen med killen. Finns många sätt att fånga killars intresse. Det du absolut inte ska göra är att bara skriva "Hej".
Svar på tråden Era erfarenherer av Tinder?