• Anonym (Jahopp)

Viktigt med ”fina” underkläder?

Jag trodde vi var förbi den tiden i vårt förhållande där det spelade någon roll, men min man har plötsligt börjat klaga över mina underkläder. Kör alltid i bomull och alltid svarta som täcker hela rumpan ordentligt.

Han vill tydligen att jag ska använda spets och gärna string ?som jag hade förr?. Saken är den att jag tycker såna plagg är otroligt obekvämt nu och vill verkligen inte använda det.

Han kör också bara en modell på sina underkläder och bara i antingen svart, grått eller mörkblått. Inte för att det finns någon jättestor variation för män, men ändå.

Ni vars förhållanden som har några år på nacken, bryr ni er om sånt här? Så länge allt är helt och rent ser jag inte problemet.

• Svar på tråden Viktigt med ”fina” underkläder?
  • Anonym (Sambo)

Min sambo kan ibland skoja om spets och string men inte mer än det. Tog på det vid sexuella tillfällen i början av förhållandet men det har förfallit. Han går runt i sina kalsonger och mjukisbyxor alla dagar, varför ska jag måsta ha något annat då?

• Anonym (enrktigkarl)

Klart att jag vill se min älskling i något vackert, helst ser jag att hon har färgglada string.
    Vill ju att hon även klär sig snyggt i övrigt också.

• Anonym (enrktigkarl)

Klart att jag vill se min älskling i något vackert, helst ser jag att hon har färgglada string.
    Vill ju att hon även klär sig snyggt i övrigt också.

• Anonym (pappa)

Haha, nej, men det kanske är för att vi båda är män.

Men jag tycker du ska vända på det för honom. Köp lite "sexiga underkläder" åt honom och se vad som händer. För visst finns det en del även om det inte är jättemycket.

• Anonym (pappa)

Haha, nej, men det kanske är för att vi båda är män.

Men jag tycker du ska vända på det för honom. Köp lite "sexiga underkläder" åt honom och se vad som händer. För visst finns det en del även om det inte är jättemycket.

• Anonym (E)

Så förr hade du obekväma underkläder? För vems skull då? Är ju kanske inte så konstigt att man inte vill att ens partner gör utseendemässiga förändringar till, vad man anser, det sämre. Man kan faktiskt ha både bekväma och snygga underkläder, just den bomullstrosemodellen du beskriver är ju ungefär lika smickrande som lumpens gröna lånekallingar. Jag förutsätter att min partner försöker hålla sig attraktiv. Om din man tycker att fina underkläder är viktigt, hur svårt kan det vara att försöka hitta något som ni bägge gillar?

• Anonym (Jahopp)
    Anonym (E) skrev 2020-02-24 19:56:08 följande:

Så förr hade du obekväma underkläder? För vems skull då? Är ju kanske inte så konstigt att man inte vill att ens partner gör utseendemässiga förändringar till, vad man anser, det sämre. Man kan faktiskt ha både bekväma och snygga underkläder, just den bomullstrosemodellen du beskriver är ju ungefär lika smickrande som lumpens gröna lånekallingar. Jag förutsätter att min partner försöker hålla sig attraktiv. Om din man tycker att fina underkläder är viktigt, hur svårt kan det vara att försöka hitta något som ni bägge gillar?

Du har ju ingen aning om hur de sitter på. Jag tycker att de sitter fint.

Jag tyckte inte att de var obekväma då, men jag gör det nu.
  • Anonym (pappa)
    Anonym (E) skrev 2020-02-24 19:56:08 följande:

Han då? Räcker det att han har ett gäng fruit of the looms eller ska han liksom TS hitta "något ni bägge gillar"?
  • Anonym (#)

Vad menar han med "fina" underkläder och när önskar han att du skulle använda dessa? 

Jag tycker att det är kul att klä upp mig i lite sexiga underkläder för min man ibland. Då menar jag den typen som inte är bekväma nog för att användas som krydda i sexlivet. 

Fina underkläder behöver ju inte vara obekväma. Det finns ju massor av snygga och bekväma trosor i bomull eller andra bekväma material. 

• Anonym (L)

Jag har samma stil som när vi träffades. Vore väl taskigt annars.

Svar på tråden Viktigt med ”fina” underkläder?