• Tue 25 Feb 2020 17:15
    551 visningar
    0 svar
    0
    551

    Försenad mens efter spolning av äggledare!äggstockar, samt negativt graviditetstest dagen innan BIM

    Hej! 

    Vi har försökt få barn i 18 månader, cirka 30 år. Denna månad testades spermier och undersökning, inklusive spolning av äggledare med mera. Allt såg mycket bra ut. 

    Jag har hört att det är lättare att bli gravid efter spolning av äggledare. Därför hoppas vi extra mycket denna månaden. 

    Jag har beräknad BIM imorgon den 26 februari. Dock brukar jag alltid ha bruna flytningar i minst tre dagar före. Så mensen är redan tre dagar sen beroende på när man börjar räkna den. Har aldrig haft försenad mens tidigare. Jag gjorde ett graviditetstest imorse som var negativt. 

    Efter spolningen har jag haft rosa flytningar vid olika tillfällen men senast var fyra dagar sedan. Jag har från exempelvis familjeliv läst att fler har haft rosa flytningar efter spolning. 

    En annan sak som jag läst att många haft är en försenad mens med 3-12 dagar efter en spolning. Därför tror jag inte att jag är gravid utan bara att mensen är sen även om den inte visar sig ännu. Har som vanligt ömma bröst som jag brukar vid denna tiden, inga andra symptom.

    Så en hel del frågor här =)
    Har ni haft rosa flytningar efter spolning av äggstockar?
    Har ni haft försenad mens efter spolning?
    Har någon blivit gravid efter spolning men fått vänta på plusset till några dagar efter BIM?

Svar på tråden Försenad mens efter spolning av äggledare!äggstockar, samt negativt graviditetstest dagen innan BIM