• tjugonåntingvetinte

    Hög på kärlek?

    Hej allesammans! Jag skulle behöva råd...

    Har träffat en kille i ca 4 månader nu. Är tjugo och har aldrig varit i ett förhållande. Denna kille har en ?grej? som han har fastnat på, vilket är att han ALDRIG i sitt liv ska skaffa ett förhållande, pga att han inte tror på monogami.

    Jag och denna kille började iallafall hänga jättemycket redan från början vi sågs. det har också redan från början varit ?sexuellt? haha. Vi har så kul ihop, vi kan prata om våra djupaste problem och tankar, och han har tröstat mig så många gånger jag varit ledsen, och jag honom. Vi pratar om allt möjligt hela tiden och jag känner verkligen att han bryr sig om mig. Vi vet att vi aldrig kommer döma varandra.

    Trots detta så känner jag ibland att det är lite stelt... jag kan känna mig obekväm ibland i hans sällskap. Kan också bero på att jag har lite social ångest. vi är väldigt olika också då vi kommer från olika delar av världen. det kan komma vissa moments då jag bara känner att vafan håller vi på med egentligen? Men han är någon jag föralltid vill ha kvar i mitt liv, trots att jag vet att det inte kanske blir vi två.

    Varje gång jag träffar honom känner jag mig typ hög efteråt? Typ helt varm och ?dizzy?.. vi båda håller med varandra om att vi har en konstig relation.

    VAFAN ska jag göra!?!? Vad är detta? Är det såhär det känns att vara kär? Är detta en konstig relation?

Svar på tråden Hög på kärlek?