• Alexandrahh

Sex med äldre

Tänker lite kring det här med yngre tjej och äldre kille

Har du som tjej haft sex med någon kille som är betydligt äldre än dig när du var mellan 15-18 år? hur gammal var han/dem och du när det skedde?

Har du som kille haft sex med någon tjej som är betydligt yngre än dig när du var mellan 25-55 år? hur gammal var hon/dem och du när det skedde?

Låg själv med en äldre man (runt 35år) när jag var 16

• Svar på tråden Sex med äldre
  • Anonym (???)

Hur mycket äldre anses en betydligt äldre man vara enligt dig? 10, 20, 30 år äldre?

• Alexandrahh
    Anonym (???) skrev 2020-02-25 22:51:40 följande:

Hur mycket äldre anses en betydligt äldre man vara enligt dig? 10, 20, 30 år äldre?

10+
  • Gaskarl

Hmm.. Jag låg med en kvinna som var 45 när jag var 21, större åldersskillnad än min ålder.. Intressant och härligt men kunde varit bättre. Alltid varit intresserad av äldre, mogna kvinnor. Nu när jag själv är 50 +, så gillar jag nog mest lite yngre, 40-50 år.

• Anonym (norrmannen)

Helt sen jag fick min första mogna kvinna (52) som 24 åring, har jag varit galen efter äldre kvinnor. Den äldsta jag har haft var 35 år äldre, 33 vs 68. Så otroligt mycket bättre och skönare sex med äldre kvinnor.

• Anonym (Man 44)
    Alexandrahh skrev 2020-02-25 22:52:45 följande:

10+

Synd.. Hade inte bangat dig..
  • Gaskarl

Hur var det tycker du, har du unga killar att jämföra med, är det ngt du tänker fortsätta med?

• Anonym (.)
    Alexandrahh skrev 2020-02-25 22:41:28 följande:

Låg själv med en äldre man (runt 35år) när jag var 16

Hur mådde du efteråt och hur mår du idag av din erfarenhet?

Vad anser du/ni kvinnor där en man har legat med en sextonårig tjej. Eller på något vis är intim med henne, inte rent sexuellt vis utan mer av trevlig personkemi.

Utgå ifrån att mannen är 26-30 år.

• Anonym (Corinne)

När jag var 16 år jobbade jag en dag i veckan i en butik och han som ägde butiken var 36 år och vi hade sex med varandra under den tiden. Fullt frivilligt. Han var hur het som helst.

Sedan dess har jag hållit mig till äldre män, varit gift med en i många år bland annat. Idag är jag 42 och dejtar en man som är 60.

• Anonym (stoppapressarna)
    Anonym (.) skrev 2020-02-26 07:03:25 följande:
    Hur mådde du efteråt och hur mår du idag av din erfarenhet?

Vad anser du/ni kvinnor där en man har legat med en sextonårig tjej. Eller på något vis är intim med henne, inte rent sexuellt vis utan mer av trevlig personkemi.

Utgå ifrån att mannen är 26-30 år.
    I de flesta trådar och omröstningar här så tycker kvinnor det är fel med stor åldersskillnad. De flesta kvinnorna vill ha mer jämnåriga. Män är öppna för att träffa mycket yngre.
    Och inte att förglömma: kvinnor tycker det är äckligt med män som gillar unga kvinnor. Och så får han inte upp den (viktigast!)
  • Emmca

När jag var 17 hade jag sex med en som var 45. Hur hett som helst. Han var så mycket bättre än de killar jag brukade ha sex med. När jag är singel försöker jag ha en KK som är äldre.

Svar på tråden Sex med äldre