• Kamil99

    Akta er för Comviq !

    Har haft Comviq abonnemang 1 år och de övertalade mig att ha kvar abonnemanget och en speciell rabatt.Tror ni att jag fick rabatt på fakturan?? Nää.... Har läst på nätet om folk som hamnar hos inkasso för att Comviq tabbar sig...imorgon säger jag upp dom och hotar med tidning och polisanmälan. DE KAN DRA ÅT H-VETE!!!!!

  • Svar på tråden Akta er för Comviq !
  • StevenDiese

    Lite skralt med information här.

    Jag har haft Comviq i många år och är ganska nöjd så berätta mer! Man vill veta om det kan hända mig!

  • Magical
    Kamil99 skrev 2020-02-26 01:26:41 följande:

    Har haft Comviq abonnemang 1 år och de övertalade mig att ha kvar abonnemanget och en speciell rabatt.Tror ni att jag fick rabatt på fakturan?? Nää.... Har läst på nätet om folk som hamnar hos inkasso för att Comviq tabbar sig...imorgon säger jag upp dom och hotar med tidning och polisanmälan. DE KAN DRA ÅT H-VETE!!!!!


    Men då kontaktar du dem väl bara och talar om att det blev fel, så får de ordna rabatten. 
  • Noname00

    Varför kan du inte tala om vad det är för rabatt du du skulle erhålla, eller är detta enbart en tråd för att smutskasta comviq?

    Har haft flera operatörer och just nu comviq i flera år.
    Tycker dom funkar bra tänkte just byta operatör till någon där man kan spara gigen, men det införde dom häromdan.

Svar på tråden Akta er för Comviq !