• Jonnis

    Vad hade ni gjort? :(

    Jag mår PISS. Det känns som att något är fel på mig.

    Förra veckan hade jag helt vanliga PMS-symptom, värk i tjejmagen, ömma bröst, huvudvärk, sugen på allt osv osv.

    BIM på torsdag. När mensen inte dykt upp tog jag ett gravtest som visade vad jag tror var ett spökstreck (Typiskt CB early)

    I söndags kom mensen och mensvärk men på måndag kväll tog den slut. Inga klumpar utan bara blod som övergick till vanliga flytningar utan några tecken på att jag ens haft mens.

    Kändes lite lustigt och googlade och fick då veta att det kan hända att man får en väldigt sparsam mens utan anledning.

    Hur som helst, sen i helgen så har mina bröst VUXIT som fan. Aldrig varit med om något liknande. Jag är inte ett dugg öm men mina BH:ar passar inte och brösten är spända och enorma. Jag har fått ett par nya bröst på några dagar. Gratis operation?

    Jag mår illa till och från och idag kom en extrem trötthet. Kunde inte sitta ner på jobbet för kroppen fick panik.

    Jag tog ett CB digital i morse men det var negativt så graviditet är det nog inte. Jag har inga andra symptom heller.

    Men VART ska jag vända mig? Är det någon hormonell rubbning? Jag gillar mina nya bröst men det känns som att något verkligen är fel :( ringer man VC? Gyn? Vart börjar jag?

    Ber om ursäkt för lång text.

  • Svar på tråden Vad hade ni gjort? :(
  • Vevoz

    Gå till läkaren, du är till 99% inte gravid i alla fall. Låter som sagt som det kan vara stress

  • Vevoz

    Gå till läkaren, du är till 99% inte gravid i alla fall. Låter som sagt som det kan vara stress

  • Jonnis

    Det är definitivt inte stress. Jag har inga andra symptom eller något annat i mitt liv som skulle tyda på stress.

    Jag har det otroligt stabilt både privat och på jobbet.

    Sover bra om nätterna, ingen ångest eller något annat runt omkring som stör eller bekymrar mig.

    Jag funderade däremot om det kan vara sköldkörtel eller något annat hormonellt som är problem.

    Jag pratade med Gyn idag men de hade inga bra råd att ge. Får nog boka en tid till VC.

Svar på tråden Vad hade ni gjort? :(