• Anonym (Snyggt ändå?)

    Magbristningar, vad tycker ni män?

    Het kvinna men har bristningar på magen efter barn... het eller inte? Vad säger ni män?

  • Svar på tråden Magbristningar, vad tycker ni män?
  • Anonym (Micken)

    Spelar ingen roll. Har visserligen bara varit med en kvinna med bristningar efter barn, eftersom hon är mamma till mina barn. Hon är lika sexig nu som förr.

  • Anonym (Linus)

    Har aldrig känt att det haft någon betydelse alls. Varför frågar du?

  • Anonym (Snyggt ändå?)
    Anonym (Linus) skrev 2020-02-26 18:48:39 följande:

    Har aldrig känt att det haft någon betydelse alls. Varför frågar du?


    Kan ibland tänka att det är det enda som syns, men det kanske är bara jag...
  • Anonym (Män har också)

    Män har också bristningar rätt ofta på höfterna, för att de vuxit fort i puberteten. Mina två ex och min nuvarande har alla haft det. Så tror inte män är så dömande på den punkten :) Jag har på brösten och har aldrig hört något negativt trots att jag haft ett antal partners kring 20-25 år.

  • Anonym (Snyggt ändå?)
    Anonym (Micken) skrev 2020-02-26 18:41:48 följande:

    Spelar ingen roll. Har visserligen bara varit med en kvinna med bristningar efter barn, eftersom hon är mamma till mina barn. Hon är lika sexig nu som förr.


    Så fint sagt!
  • Anonym (Snyggt ändå?)
    Anonym (Män har också) skrev 2020-02-26 18:53:06 följande:

    Män har också bristningar rätt ofta på höfterna, för att de vuxit fort i puberteten. Mina två ex och min nuvarande har alla haft det. Så tror inte män är så dömande på den punkten :) Jag har på brösten och har aldrig hört något negativt trots att jag haft ett antal partners kring 20-25 år.


    Skönt att höra! Har nog aldrig tänkt på det heller när det gäller män... ingen är perfekt egentligen. Hoppas de flesta tänker likadant
  • Anonym (gg)

    Jag har ganska extrema bristningar på magen, hela magen. Har haft ett par partners sedan jag fick barn, och de verkar ju inte ha brytt sig så mycket.

  • Anonym (Snyggt ändå?)
    Anonym (gg) skrev 2020-02-26 19:01:02 följande:

    Jag har ganska extrema bristningar på magen, hela magen. Har haft ett par partners sedan jag fick barn, och de verkar ju inte ha brytt sig så mycket.


    Great!! ????????
  • Anonym (Snyggt ändå?)
    Anonym (Snyggt ändå?) skrev 2020-02-26 19:02:48 följande:

    Great!! ????????


    Oj visste inte att man inte kunde skicka emojis... det var glad ansikten iaf :)
  • Anonym (Linus)
    Anonym (Snyggt ändå?) skrev 2020-02-26 18:52:33 följande:

    Kan ibland tänka att det är det enda som syns, men det kanske är bara jag...


    Det är bara du. Skulle aldrig påverka min attraktion negativt till den jag är tänd på. Försök slappna av och bjud på hela dig, utan att försöka skyla eller känna osäkerhet över din kropp. Oerhört sexigt med kvinnor som är självsäkra i sina kroppar. Tro mig, man vill se hela kvinnan, bristningar eller ej spelar ingen roll.
Svar på tråden Magbristningar, vad tycker ni män?