• Anonym (Normal?)

    Min kompis sa att han ville ha mig

    Hej. Nu är det såhär att jag har fått ett litet(stort) problem i min kompis cirkel.

    Min kompis erkände att han ville ha mig när vi satt i chattprogrammet Discord och jag visste inte vad jag skulle säga tillbaka. Jag lämnade i panik men jag vill ju såklart lösa det här och kunna chilla med honom igen.

    Hur ska jag kunna hantera situationen? Det här kom från ingenstans och alla kompisar jag pratar med var med i gruppsamtalet när han sa det och sen dess har det blivit väldigt stelt.

  • Svar på tråden Min kompis sa att han ville ha mig
  • Anonym (Kisen)

    Var som vanligt. Om det kommer upp som ämne: Svara med humor - jo tjena, i dina drömmar.. flina.

    Om jag fattar så är du inte intresserad av att ligga, bara vara kompis?

  • Anonym (Normal?)
    Anonym (Kisen) skrev 2020-02-26 23:23:11 följande:

    Var som vanligt. Om det kommer upp som ämne: Svara med humor - jo tjena, i dina drömmar.. flina.

    Om jag fattar så är du inte intresserad av att ligga, bara vara kompis?


    jag har inte direkt tänkt på det men jag blev väldigt glad när han sa det men vet inte exakt varför
  • Anonym (Kisen)
    Anonym (Normal?) skrev 2020-02-26 23:25:41 följande:

    jag har inte direkt tänkt på det men jag blev väldigt glad när han sa det men vet inte exakt varför


    Men plocka upp grabben då och hångla lite. Alltid mysigt. Är ni tillräckligt stora? Ingen har partner? I så fall är det väl bara att provåka?
  • Anonym (Normal?)
    Anonym (Kisen) skrev 2020-02-26 23:30:09 följande:
    Men plocka upp grabben då och hångla lite. Alltid mysigt. Är ni tillräckligt stora? Ingen har partner? I så fall är det väl bara att provåka?
    tycker du jag ska svara positivt till honom? Vet inte direkt vad jag ska göra
  • Anonym (Kisen)
    Anonym (Normal?) skrev 2020-02-26 23:32:06 följande:

    tycker du jag ska svara positivt till honom? Vet inte direkt vad jag ska göra


    Du måste känna efter själv. Du kan ju vänta med..
  • Anonym (Normal?)

    Okej så jag tog upp det för honom och han kallade mig bög och blockade mig... alla mina vänner har börjat vara elaka mot mig nu

  • Anonym (Märkligt)

    Va konstigt... han säger att han vill ha dig sen göra sådär? Är han gay då? För jag antar att ni båda är killar.

Svar på tråden Min kompis sa att han ville ha mig