• merasta78

    Vad vill mitt ex

    Som rubriken lyder, vad vill mitt ex?

    Jag och mitt ex var tillsammans i ca 2 år. Det tog slut för ca 4 år sedan och efter det har vi haft noll kontakt. Anledningen till att det tog slut var för att jag inte var speciellt schysst, flörtade mycket med andra och sökte uppmärksamhet på annat håll även fast jag var väldigt kär i den här kille. Hade även ett missbruk under vårat förhållande.

    Igår hörde han av sig igen efter alla år. Jag blev jätteglad och pirrig. Vi smsade under hela dagen och även idag, vi pratar om att ses igen. Men jag känner mig lite rädd att om vi ses så kommer förmodligen alla mina känslor för honom att bubbla upp igen då han under dessa år har funnits i mitt hjärta och jag vet ju inte vad han vill.. Skulle vilja fråga honom men vet inte vad jag ska fråga. Vad vill han egentligen, varför hör han av sig igen efter så många år??

  • Svar på tråden Vad vill mitt ex
  • smulpaj01

    Det troligaste är att han nu har kommit över dig helt och hållet och därav kan se dig enbart som en vän nu.

  • merasta78
    smulpaj01 skrev 2020-02-29 22:30:16 följande:

    Det troligaste är att han nu har kommit över dig helt och hållet och därav kan se dig enbart som en vän nu.


    Så kan det förstås vara men varför ta upp kontakten igen efter 4 år, får inte ihop det
  • Anonym (sådär)

    Han har förmodligen inte fått ligga på ett tag och kom på att du fanns tillgänglig för att töma pungen

  • merasta78
    Anonym (sådär) skrev 2020-03-01 02:06:21 följande:

    Han har förmodligen inte fått ligga på ett tag och kom på att du fanns tillgänglig för att töma pungen


    Så kanske det är, men vore smidigare om han hittar nån närmare då vi bor 70 mil ifrån varandra
  • Anonym (sådär)
    merasta78 skrev 2020-03-01 09:27:02 följande:
    Så kanske det är, men vore smidigare om han hittar nån närmare då vi bor 70 mil ifrån varandra
    Tja, är man desperat så är man, dessutom är han smidig så tar han kontakt med ALLA tjejer som kan tänkas ställa upp så har habn lite att välja på.
  • TriC

    Hur gammal är han? Kanske hans klocka börjar ticka; kanske känner han att det är tid för honom att bilda familj, och nu är han desperat och letar efter olika halmstrån att greppa. 

  • Anonym (Ligga)

    Håller med de andra, han vill nog bara ligga.

Svar på tråden Vad vill mitt ex