• kiva

Celibat-kompensering

Hej

Jag har levt i ett äktenskap. Snart 20 år. Som präglats av celibat. Min fru är väldigt intelligent och har alltid hatt förnuftiga argument till varför vi inte kan ha sex. Lite sorgligt att det ska ta 20 år innan man inser att hon inte älskar mig. Nu jävlar är det dags att celibat-kompensera.

• Svar på tråden Celibat-kompensering
  • Barbro45

Vad innebär celibatkompensering?

• Anonym (Anonym)
    Barbro45 skrev 2020-03-01 08:56:54 följande:

Vad innebär celibatkompensering?

Onani antagligen, om ts inte tänkt bedra sin fru.
  • Anonym (Oj)

Det övergår mitt förstånd hur man kan stanna i ett sådant äktenskap..

• Anonym (T)
    kiva skrev 2020-03-01 00:15:10 följande:

Hej

Jag har levt i ett äktenskap. Snart 20 år. Som präglats av celibat. Min fru är väldigt intelligent och har alltid hatt förnuftiga argument till varför vi inte kan ha sex. Lite sorgligt att det ska ta 20 år innan man inser att hon inte älskar mig. Nu jävlar är det dags att celibat-kompensera.

20 år? Visar ju vilken nivå din intelligens ligger på om det tog dig så lång tid att inse. Varför lämnade du inte tidigare eftersom det uppenbarligen varit en sorg för dig att vara utan sex?
  • Barbro45

Du har troligen rätt, blev bara så intresserad av detta nyord. Med tanke på att celibat innebär frivilligt avstående från sex på grund av religiös övertygelse undrar jag vem som skulle stå för kompensationen. Gud?

Anonym (Anonym) skrev 2020-03-01 10:48:59 följande:

Onani antagligen, om ts inte tänkt bedra sin fru.

• Anonym (Anonym)
    Barbro45 skrev 2020-03-01 10:57:07 följande:

Du har troligen rätt, blev bara så intresserad av detta nyord. Med tanke på att celibat innebär frivilligt avstående från sex på grund av religiös övertygelse undrar jag vem som skulle stå för kompensationen. Gud?

Jag tror ts hittat på det själv, jag har iaf inte hört det ordet tidigare. Och undrar också hur ts tänkt sig denna kompensation!
  • Anonym (Enkelt)

Celibatkompensera är ett sammansatt ord som både är lättförståeligt och självförklarande: Det är dags att ha sex för att ta igen alla förlorade år.

Antingen kommer TS att skilja sig och ha sex eller ha sex ändå. Vilket hen väljer har vi inte fått reda på än.

• Anonym (Givet)

Och har man haft sex som ångrar får man knull kompensera!

• Barbro45
    Anonym (Givet) skrev 2020-03-03 15:04:52 följande:

Och har man haft sex som ångrar får man knull kompensera!

En helt ny värld av kompensationsgrunder öppnar sig.
  • Tukt

Tycker det borde finnas idiot-kompensering här inne på FL Har man väl skrivit en dum sak måste man kompensera med att försöka vara vettig i minst en tråd framöver.

• Anonym (Givet)

Haha idiot-kompensering, då fick vissa skriva massor av vettiga inlägg!

Svar på tråden Celibat-kompensering