• Berocca

Spökstreck eller?

Läst lite om att CB ofta har spökstreck. Jag testade först "testa tidigt" med CB med morgonurin. Tyckte det visade ett plus. Tog ett digitalt test men det visade negativt. Vad tror ni?

ÄL för 13 dagar sen (CD 17) och mensen har alltid varit som en klocka. Skulle fått mensen på CD 28 men började småblöda redan 2 dagar innan. Väldigt liten mängd blod med bara enstaka bitar av slemhinna. Känner mig inte som vanligt.

• Svar på tråden Spökstreck eller?
  • Berocca
    Mortiscia80 skrev 2020-03-01 14:59:08 följande:

Jag tycker du ska vänta till bim istället.

BIM var i fredags (CD28). Men det har kommit "mensliknande" blödningar sen CD26 som fortfarande inte upphört. Dock mycket mindre i mängd och brukar ha ganska kraftiga menssmärtor, men denna gång har jag inte behövt ta en tablett ens, och smärtan har bara märkts av om jag verkligen tänkt på det.
  • Vevoz

Ser ingen bild, men om du passerat BIM med 2 snart 3 dagar o inte plussat är du mest troligen inte gravid

• Berocca
    Vevoz skrev 2020-03-01 20:06:50 följande:

Ser ingen bild, men om du passerat BIM med 2 snart 3 dagar o inte plussat är du mest troligen inte gravid

Men CB testa tidigt visade ju ändå ett plus igår (söndag) och min basaltemp ligger för tredje dagen över medellinjen, temperaturen har under de senaste 5 åren fallit långt ned under medellinjen precis samma dag som mensen kommit, ihop med väldigt smärtsam värk.

Försöker bifoga bilden igen.
Svar på tråden Spökstreck eller?