• Anonym (Särbon)

Hon är alltid tillgänglig/villig

Man läser här på fl om hur kvinnor tappar sexlusten mm och att det är vanligt.

Jag börjar inse hur lyckligt lottad jag är i min relation.

Hon är alltid tillgänglig för mig, jag får ta på henne när jag vill. Hon har aldrig sagt " inte nu" eller " nej låt bli".

Hon har barn sedan innan men vill ändå ligga/gosa ofta. (Självklart när barnen inte är där).

Jag är nog en väldigt lycklig man som hittat mig en kvinna som älskar mig och som låter mig älska henne fullt ut.

Hur tillgängliga är ni för varandra?

• Svar på tråden Hon är alltid tillgänglig/villig
  • Anonym (Gänglig)

Beror väl på med vad eller hur man jämför tänker jag. Särbo...varannan vecka upplägg? Annars är min partner alltid tillgänglig...men inte alltid villig :)

• Anonym (Drown)

Ja, du har haft tur. Såna kvinnor trodde man inte fanns. Vanligaste är att allt ska vara så jävla tillkrånglat.

• Nyfikenundrar2

Har alltid hitta såna kvinnor, nuvarande så är vi sambo och har sex minst 1ggr per dag. Jag får välja hål fritt och leka med henne. Hon är så härligt kåt

• Ascendere
    Anonym (Särbon) skrev 2020-03-02 06:19:44 följande:

Man läser här på fl om hur kvinnor tappar sexlusten mm och att det är vanligt.

Jag börjar inse hur lyckligt lottad jag är i min relation.

Hon är alltid tillgänglig för mig, jag får ta på henne när jag vill. Hon har aldrig sagt " inte nu" eller " nej låt bli".

Hon har barn sedan innan men vill ändå ligga/gosa ofta. (Självklart när barnen inte är där).

Jag är nog en väldigt lycklig man som hittat mig en kvinna som älskar mig och som låter mig älska henne fullt ut.

Hur tillgängliga är ni för varandra?

Underbart, ta väl hand om henne och knulla henne ofta. 
    Hade en sån relation när jag var ung men kastade bort den, förstod inte värdet då. 
  • Anonym (Sanna)

Har varit med min man i 6 år. Vi har tre barn, varav yngsta är 3,5 månader. Jag är som din kvinna och ständigt tillgänglig. Älskar sex och när vi tar på varandra i vardagen... Är glad att jag och min man matchar så bra!

• CitronTulo

Hur länge har ni varit ihop och bor ni ihop? Tar även hon initiativ eller är det bara du?

Tänker att sådär är det ju ofta i början och om man inte bor ihop!

Jag träffar min särbo 2-3 gånger i veckan och är lika sugen på honom som han på mig när vi ses! Men vi har bara varit ihop i drygt ett halvår.
    Men än så länge så är det svårt att hålla tassarna borta när vi får tillfälle!

Men så har det inte sett ut när jag tidigare har varit sambo och man träffar personen varje dag!

• Anonym (Likadan)

Jag är som din tjej. Men det är inte så kul heller för jag vill oftare än honom. Så givetvis är jag alltid tillgänglig eftersom jag vill mer än honom. Vi är också särbos. Var som kaniner i början. Men nu föredrar han att sova istället om vi haft sex kvällen innan. Jag är inte lika trött på kvällen och behöver ju inte vara lika fysiskt aktiv heller som tjej eftersom jag vill bli rejält påsatt.

Men nån gång när jag vart jättesugen tycker jag att han hade kunnat göra nåt snabbt för mig, tycker det brukar va så om det är tvärt om, att tjejen kanske ger en avsugning eller så men jag har aldrig upplevt att killar gör så mot mig.

• Anonym (Likadan)

Vi har dessutom båda barn. Man läser en del här att tjejer tappar lust efter barn. Tror det beror på att man kan tappa attraktionen för sin partner om småbarnslivet är krävande. Min lust var väl inte superhög med mitt ex efter vi fick barn, berodde nog mycket på förhållandet att det var dåligt. Fast var ändå jag som ville mest! Men var inte kåt på honom direkt.

Sen när jag blev singel så vakande min lust rejält och hade jättemycket sex. Träffade en ny och känner en attraktionskraft som jag aldrig känt till mitt ex.

• Ascendere
    Anonym (Likadan) skrev 2020-03-02 09:25:07 följande:

Vi har dessutom båda barn. Man läser en del här att tjejer tappar lust efter barn. Tror det beror på att man kan tappa attraktionen för sin partner om småbarnslivet är krävande. Min lust var väl inte superhög med mitt ex efter vi fick barn, berodde nog mycket på förhållandet att det var dåligt. Fast var ändå jag som ville mest! Men var inte kåt på honom direkt.

Sen när jag blev singel så vakande min lust rejält och hade jättemycket sex. Träffade en ny och känner en attraktionskraft som jag aldrig känt till mitt ex.

Tjejer tappar lusten till den man de har barn med, inte sexlusten generellt.

Men visst, sömnbrist och amning mm kan ju också spela in när barnen är riktigt små.
  • Anonym (XY)

Har också turen att ha en kvinna som alltid vill.

Hon är ug och tänder som tusan på att bli använd och jag går igång på att använda henne... snacka om självspelande piano...

Svar på tråden Hon är alltid tillgänglig/villig