• ericafriman

    Barnaktiviteter sverige

    Hejsan,

    Tänkte kolla med er om ni vet någon rolig aktivitet för barn som är mellan 3-7 år i Sverige?

    Då menar jag typ

    i Göteborg finns det ju: Alfons Åbergs kulturhus

    I Stockholm finns det: Junibacken

    Båda dessa har vi besökt.

    Jag har några dagar semester nu i mars så vill gärna göra något kul med mina barn i Sverige som är öppet. Vimmerby Astrid Lindgrens värld är tyvärr stängd. Lek & busland med bollar och hav har vi varit väldigt mycket på.

    Kom gärna med idéer gärna sagoland som e barnroligt????jätte tacksam för svar och idéer.

  • Svar på tråden Barnaktiviteter sverige
  • Aniiee

    Sen kan ni ju gå på teater också. Finns fullt med barnteatrar och det är magiskt för barn  den åldern.


    I have a growing lack of disgust for you
  • ericafriman

    @aniiee vi kollar väldigt mycket på teater på ticknetmaster och går väldigt mycket På teater och shower men nu mellan tisdag och fredag som jag är ledig finns det inga alls på deras hemsida tyvärr. Annars går vi väldigt mycket nästan varje hel på teater. Mina barn älskar att uppleva sånt:D

    Tack för tipset på Tom Tits Experiment i Södertälje ska genast kolla på det.. säg gärna till om någon annan vet mera:D

  • ericafriman

    Mannen brukar ta barnen mycket till äventyrsbad, jag är allergisk för klorvatten så kan tyvärr inte bada:/

    Universeum har vi också varit i Göteborg.

    Söker efter typ sago-världar liknade ställen att ta barnen som är öppet nu i mars

Svar på tråden Barnaktiviteter sverige