• nalleb­jörnen­123
    Mon 2 Mar 2020 17:49
    236 visningar
    0 svar
    0
    236

    Hay day - tips/fusk?

    Hej!
    Jag spelar då Hay day och tycker det är roligt men har typ inga diamanter och inte alls mycket pengar. Om jag verkligen behöver pengar säljer jag ibland viktiga föremål som man inte så lätt får, så det är ganska tråkigt eftersom jag egentligen behöver de... Jag vill ju inte heller slösa riktiga pengar på detta, inte på något spel faktiskt men men...
    Finns det något sätt att få pengar/diamanter snabbt? Har ju sett en hel del fusk, t.ex. ladda ner ngt program och skriva in sitt användarnamn/mejl osv. men det litar jag ju inte alls på. Så finns det något bra tips/fusk eller liknande som man kan använda sig av för att få mer pengar/diamanter/levla snabbare??

    Är också tacksam om någon har ngt tips/fusk/annat på hur man ska kunna gå upp i nivå snabbare! Tänker att en diskussion gällande detta inte vore hel-dumt och det finns nog fler som tänker i samma banor.

    Med fusk menar jag t.ex. som det finns i Sims för PC, alltså att man t.ex. ska skriva in koder eller liknande för att få coins/diamanter mm. Såklart kan ju fusk vara olika, men menar iallafall inte såna program som man skriver in användarnamn osv. för att få pengar och annat för de är ganska osäkra och oförutsägbara. Många sådana kan innehålla virus...

    Om ni också vet något bra kvarter man kan gå med i får ni gärna också skriva det! Är för närvarande med i ett kvarter, men vet inte riktigt om det egentligen är så bra så funderar på att gå ur eftersom det förmodligen finns bättre kvarter.

    Kom gärna med alla tips, tricks, fusk, bra grejer som finns och sånt som gör att man kan tjäna snabba pengar på Hay day! ????????

Svar på tråden Hay day - tips/fusk?