• Ledsamt

Frustrerad dotter

Hej på er där ute,

Nu har vi en så frustrerad dotter henne då hennes biologiska mamma inte lyssnar på henne Ang styvpappan. Han har dels berättat för henne hur man i detalj gör barn, skrämt upp henne med Momo och skrämt henne och sagt att "nu kommer Momo och dödar" samt att han fruktansvärt elak mot henne när mamma inte är i närheten.

Min dotter flyttade hem till mig och min fru på heltid förra året då hon fick nog av hur han beter sig mot henne samt att hennes mamma påtalade för dottern att det va hennes fel och att hon va dum i huvudet.

Nu vill dottern inte längre alls åka hem till sin mamma då hon känner att hon inte lyssnar på henne alls om det styvpappan gör mot henne. Mamman vill bara ha "sin familj" och förstår inte varför han får "skit" för detta.

Dottern är så sjukt frustrerad över situationen och vill åka hem till mamma men är så rädd för styvpappan att hon onte vill åka dit.

Vi har socialtjänsten på våran sida som tycker att dottern ska fortsätta bo hemma hos oss.

Jag vet inte vad jag ska göra längre, dottern grinar varje dag och kollar telefonen varje morgon om mamma har hört av sig vilket hon gör kanske 1 gång i veckan.

Finns det någon där ute som har samma problem?

Mvh

• Svar på tråden Frustrerad dotter
  • Ledsamt

Det är den där dödsleken som florerar över nätet.

Man får samtal från den och den ber dig göra saker.

Det är bara som gått så långt och gjort som den sagt och tagit sitt liv.

Våran skola har varnat för det också nu efter detta hände oss.

Svar på tråden Frustrerad dotter