• Thu 5 Mar 2020 08:08
    1044 visningar
    7 svar
    7
    1044

    Vad vill han, el vad tänker han?

    Jag började dejta en kille i oktober 2019. Vi träffades nästan varje dag & han sov över hos mig väldigt ofta. Han hade berättat om mig för sina vänner etc så vår relation var ingen hemlighet. Han var väldigt på, han tog på mig hela tiden, pussades & kramades, höll min hand osv så himla fin!

    Jag förklarade redan från start att jag inte visste vad jag ville men han ville att vi skulle fortsätta & se vart det ledde. I december frågade jag om hur det kändes om vi skulle fortsätta eller släppa taget, han var väldigt bestämd om att vi skulle fortsätta, förklarde hur mkt han tyckte om mig & inte ville vara utan mig. Allt fortsatte som vanligt, jättemysigt & allt kändes bra.

    I halva januari åker jag på en planerad semester med en vän till Thailand i 2 veckor. Jag märker att under tiden jag är borta så känns han som om han drar sig undan. Samma dag som jag kommer hem så dumpar han mig, säger att han inte hade dem känslor som man behöver för en relation. Väldigt snopet för mig kan jag säga.Vi har i stort sett inte pratat sen dess. Men så fort jag lägger ut nåt på min instagram story, så är han först med att kolla, varför? Vad hände & vad tänker han? 

  • Svar på tråden Vad vill han, el vad tänker han?
  • Anonym (Funde­rar)
    Thu 5 Mar 2020 09:16
    #1

    Åkte du med en manlig eller kvinnlig vän? Tänker att det kan vara avundsjuka inblandat om det var en manlig.

    I annat fall kan jag tänka att han träffat nån annan under tiden du var borta och nu vill utvärdera nya kontakten?

    Att han är inne å kollar dina sociala medier kan ju vara för att se om du träffar nån ny eller för att se om du är påverkad av att han dumpa dig? Du kanske fortfarande e plan B så att säga?

    Konstigt att gå från jättemysig till att dumpa nån rakt av ju.

  • Thu 5 Mar 2020 13:07
    #2

    Jag åkte med en killkompis. Resan var bokad långt innan vi började dejta. Å jag berättade att vi bara var vänner o rest några gånger tidigare. Han sa att han var ok med det o speciellt eftersom resan var bokad sen långt innan.

  • Thu 5 Mar 2020 13:37
    #3

    Vad han tänker? Han tröttnade på din passivitet och gick vidare. Att han följer din IG betyder ingenting och är inte till din fördel.

  • Anonym (Funde­rar)
    Thu 5 Mar 2020 15:21
    #4
    Vilsen och rådlös skrev 2020-03-05 13:07:15 följande:

    Jag åkte med en killkompis. Resan var bokad långt innan vi började dejta. Å jag berättade att vi bara var vänner o rest några gånger tidigare. Han sa att han var ok med det o speciellt eftersom resan var bokad sen långt innan.


    Tänker att de ändå kan vara avundsjuka inblandat även om han sa att han va ok med er resa. Eller så är det bara helt enkelt så att han i och med sin egentid insåg att han inte ville ha en relation. Svårt att säga. Tänker bara att hade han velat glömma dig hade han inte brytt sig om att kolla din story men samtidigt kanske han bara kommer in på den för att han klickar igenom alla storys. Så gör ofta ja. Bara klickar igenom tills de tar slut. Är ju ofta fler som lägger ut samtidigt.
  • Thu 5 Mar 2020 17:02
    #5
    gyros skrev 2020-03-05 13:37:00 följande:

    Vad han tänker? Han tröttnade på din passivitet och gick vidare. Att han följer din IG betyder ingenting och är inte till din fördel.


    Fast nä, jag öppnade mig runt nyår och sa att jag seriöst ville ge oss en chans & han kan inte ha missat hur mkt han betydde för mig.
  • Thu 5 Mar 2020 17:04
    #6
    Anonym (Funderar) skrev 2020-03-05 15:21:54 följande:
    Tänker att de ändå kan vara avundsjuka inblandat även om han sa att han va ok med er resa. Eller så är det bara helt enkelt så att han i och med sin egentid insåg att han inte ville ha en relation. Svårt att säga. Tänker bara att hade han velat glömma dig hade han inte brytt sig om att kolla din story men samtidigt kanske han bara kommer in på den för att han klickar igenom alla storys. Så gör ofta ja. Bara klickar igenom tills de tar slut. Är ju ofta fler som lägger ut samtidigt.
    Ja d kanske. Bästa kanske är om jag tar bort honom så kanske de blir lättare för mig att släppa honom. För just nu skulle jag komma direkt om han skulle ändra sig & ingen mår väl bra att hoppas på nåt lönlöst.. tack för dina tankar.
  • Anonym (Funde­rar)
    Thu 5 Mar 2020 21:05
    #7
    +1
    Vilsen och rådlös skrev 2020-03-05 17:04:36 följande:

    Ja d kanske. Bästa kanske är om jag tar bort honom så kanske de blir lättare för mig att släppa honom. För just nu skulle jag komma direkt om han skulle ändra sig & ingen mår väl bra att hoppas på nåt lönlöst.. tack för dina tankar.


    Ja de kan vara en bra idé. Det är gott att slippa bli påmind stup i ett. Men du kan även fråga honom om det hände nått som fick honom att reagera så, eller om han vill prova en gång till. Jag hade inte kunnat släppa taget utan att få veta. Eller iallafall be om ett svar. Låter ju inte som att han hux flux bara tröttnade. Så tänker jag iallafall. Plus att du ger honom bollen och visar en sista gång att han betyder mkt för dig.
Svar på tråden Vad vill han, el vad tänker han?