• Anonym (Anonym kille, 20)

Kukringar och kondomer

Hej! En kille på 20 år här som tar alldeles för lång tid på sig att komma i sängen...

Så ska gå rakt på sak.

Har hört att kuk/penis-ringar ska få en att hålla ståndet längre oxh se till att man inte kommer lika snabbt.. Men också att de ska få en att komma fortare om man har svårt att komma vid sex. Är det sant eller är det bara en skröna?

Och om man ska använda kuk/penis ring/ringar vid samlag, tar man på sig kondomen först då eller ringen först?

Tacksam för snabba svar!

Mvh

• Svar på tråden Kukringar och kondomer
  • Anonym (G)

Du bör vara styv när du tar på kondomen. Kukring av silikon funkar närsomhelst. Kukring av stål har jag ingen erfarenhet av men jag tror att du bör vara slak när den ska på.

• Anonym (G)

Jag har inget problem att hålla stånd men har svårt för att komma vid en snabbis. Kukringen gör mig hårdare och känsligare. Ibland påskyndar kukringen utlösningen dock inte alltid.

Anonym (G) skrev 2020-03-05 15:14:47 följande:

Jag har inget problem att hålla stånd men har svårt för att komma vid en snabbis. Kukringen gör mig hårdare och känsligare. Ibland påskyndar kukringen utlösningen dock inte alltid.

Härligt! Då vet man att det kan funka ibland då iaf :)

Men för den delen, måste man ha glidmedel när man använder ringar vid samlag och när man väl runkar/blir avsugen, går det använda ringar då eller blir de bara i vägen?
  • Anonym (G)
    Anonym (Anonym kille, 20) skrev 2020-03-06 08:52:20 följande:

Härligt! Då vet man att det kan funka ibland då iaf :)

Men för den delen, måste man ha glidmedel när man använder ringar vid samlag och när man väl runkar/blir avsugen, går det använda ringar då eller blir de bara i vägen?

Jag använder bara en ring som jag har vid kukroten. Den stör inte.
  • Jockeboy

Jag har motsatt problem att jag får utlösning snabbare än jag vill. Efter att jag började används kukring tar det längre tid så för mig har det effekten att jag inte kommer lika snabbt. Test så du får se hur det funkar för dig

Jockeboy skrev 2020-03-06 18:05:47 följande:

Jag har motsatt problem att jag får utlösning snabbare än jag vill. Efter att jag började används kukring tar det längre tid så för mig har det effekten att jag inte kommer lika snabbt. Test så du får se hur det funkar för dig

Du.. Jag önskar så jäkla mycket att jag hade som du och kom för snabbt... Jag kan hålla (inte för att överdriva) drygt 1 timme och 50 min innan jag kommer första gången, med nästan konstant sex eller oralt mm... Att bara få ha det så att det gick för en snabbt några gånger ibland hade varit så jäkla skönt. Åtminstone att få uppleva det.

Men fattar liksom inte grejen, kan komma när jag runkar på säkert 10 min men fan inte när jag har sex.. :/
  • Jockeboy

Och jag som önskar att jag kunde få knulla så länge som du, i alls fall få uppleva det en gång. Det är inte så skönt att bara få knulla 30 sekunder till max 1minut innan spermat kommer

• Anonym (Man)
    Anonym (Anonym kille, 20) skrev 2020-03-09 20:48:25 följande:
    Du.. Jag önskar så jäkla mycket att jag hade som du och kom för snabbt... Jag kan hålla (inte för att överdriva) drygt 1 timme och 50 min innan jag kommer första gången, med nästan konstant sex eller oralt mm... Att bara få ha det så att det gick för en snabbt några gånger ibland hade varit så jäkla skönt. Åtminstone att få uppleva det.

Men fattar liksom inte grejen, kan komma när jag runkar på säkert 10 min men fan inte när jag har sex.. :/
    Hur länge har du haft sex? Har du testat med flera tjejer? Är du 20 år alltså?
    Anonym (Man) skrev 2020-03-10 07:29:16 följande:

Hur länge har du haft sex? Har du testat med flera tjejer? Är du 20 år alltså?

Hej! Yes, är 20 år. Och har varit tillsammans med 3 olika tjejer senaste året (sen sommaren 2019).

Otroligt frustrerande när man så gärna vill ha sex med den man är med men känner att det inte är någon idé när man ändå vet att man inte kommer.

Men har väll trots det haft ganska mycket sex ändå, både oralt (mest dem som fått) och vanligt samlag..
    Jockeboy skrev 2020-03-10 07:01:31 följande:

Och jag som önskar att jag kunde få knulla så länge som du, i alls fall få uppleva det en gång. Det är inte så skönt att bara få knulla 30 sekunder till max 1minut innan spermat kommer

Förstår att det måste vara jobbigt också, men tänk såhär, antingen kommer du (som du faktiskt gör fast väldigt snabbt) eller så gör du det inte alls (som det blir för mig, då båda tröttnar för det tar för lång tid).
Svar på tråden Kukringar och kondomer