• Anonym (Kväljningar??)

Blir du tänd av att kväljs vid avsugning?

Läste precis att de flesta män tycker att det är jätte sexigt när tjejen kväljs och låter som att hon ska kräkas eller kvävas när hon suger av... kan detta verkligen stämma??

Snälla alla män RÖSTA! Och skriv gärna en kommentar också.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-03-06 10:54
    Skulle stå "Blir du tänd av att KVINNAN kväljs vid avsugning"....

Obs, jag vill alltså bara ha svar från MÄN på om DE blir tända av att kvinnan kväljs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-03-06 15:00
    Jag utgår alltså ifrån att tjejen är med på det, och att killen är medveten om att hon är med på det, jämför #1 och #3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-03-07 11:27
    Ytterligare tillägg... läs inlägg #11 så fattar ni vad jag är ute efter. Är kväljningar av det här slaget extra tändande?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir du tänd av att kväljs vid avsugning?
  • Anonym (...ibland...)

Om det är del av dominanslekar, och tjejen njuter av att bli dominerad, är det läckert att munknulla henne så hon kväljs, eller se henne försöka ta in mer än hon klarar av. Fast inget jag skulle önska vid vanlig oralsex, då vill jag mer se henne njuta av det.

• Jockeboy

Jag säger alltid till när jag känner att spermat ska komma, så är det upp till tjejen att ta det i mun eller eller inte. Kan inte påstå att jag skulle bli tänd på att hon skulle kväljas. Vissa vill suga och och andra inte.

• DasNerd

Mycket dåligt formulerad fråga.

Om en tjej är så på att suga och ta ner ens kuk i halsen att hon kväljs UTAN att det drar ner hennes vilja att fortsätta, så ja, då är det riktigt hett.

Skulle hon därmed kväljas och vara lite "nä fy, hur ska det här gå?", så skulle det vara riktigt avtändande.

• Anonym (Kväljningar??)
    Anonym (...ibland...) skrev 2020-03-06 10:56:18 följande:

Om det är del av dominanslekar, och tjejen njuter av att bli dominerad, är det läckert att munknulla henne så hon kväljs, eller se henne försöka ta in mer än hon klarar av. Fast inget jag skulle önska vid vanlig oralsex, då vill jag mer se henne njuta av det.

DasNerd skrev 2020-03-06 14:05:30 följande:

Mycket dåligt formulerad fråga.

Om en tjej är så på att suga och ta ner ens kuk i halsen att hon kväljs UTAN att det drar ner hennes vilja att fortsätta, så ja, då är det riktigt hett.

Skulle hon därmed kväljas och vara lite "nä fy, hur ska det här gå?", så skulle det vara riktigt avtändande.

Tack för era kommentarer, jag tänkte inte så långt, utan utgick bara från att tjejen är med på det. Men så klart viktigt att ha med i frågan, så tack!

• Anonym (Kväljningar??)
    Jockeboy skrev 2020-03-06 11:04:16 följande:

Jag säger alltid till när jag känner att spermat ska komma, så är det upp till tjejen att ta det i mun eller eller inte. Kan inte påstå att jag skulle bli tänd på att hon skulle kväljas. Vissa vill suga och och andra inte.

Jag menade alltså för att killen kommer så långt in så att kräkreflexen går igång, inte att hon skulle kväljas för att hon tyckte det var äckligt på nåt sätt
  • Jockeboy

Det framgår inte i din fråga att killen munknullar, då är rimligtvis tjejen med på det. Lite skillnad med att suga av och få kuken in i mun och hals.

• Jockeboy

Nu har jag inte träffat någon som vill bli munknullad men då skulle jag stå ovanför hennes huvud så hon kan vika undan men det får mig inte tänd om det går då långt. Jag kanske är den lite mesiga typen som vill att tjejen mår bra och kan njuta likväl som jag

• Jockeboy

Nu har jag inte träffat någon som vill bli munknullad men då skulle jag stå ovanför hennes huvud så hon kan vika undan men det får mig inte tänd om det går då långt. Jag kanske är den lite mesiga typen som vill att tjejen mår bra och kan njuta likväl som jag

• Anonym (Kväljningar??)
    Jockeboy skrev 2020-03-06 17:52:17 följande:

Det framgår inte i din fråga att killen munknullar, då är rimligtvis tjejen med på det. Lite skillnad med att suga av och få kuken in i mun och hals.

Nej, jag menade alltså att tjejen suger av killen, men att hon gör det med sån iver att kräkreflexen går igång. Hade jag menat mu/hals knull hade det ju varit en helt annan sak, och en helt annan situation med helt andra roller inblandade osv, precis som "ibland" säger i #1 
  • Anonym (Hmm)

Lite nyfiken. Jag tillhör dem som tyvärr får kväljningar minst en gång men det brukar bro på att jag är ivrig, vill att personen ska njuta och gärna vill försöka ta in så mycket som möjligt. Samt blir väldigt tänd av att se mannen i fråga njuta och att det är jag som skapar den njutningen.

Med kväljning menar jag en liten hulking stoppa lite och sedan fortsatta.

Är det osexigt?

Svar på tråden Blir du tänd av att kväljs vid avsugning?