Anonym (tips) skrev 2020-03-07 08:04:38 följande:
Jag är mycket äldre än du och har aldrig kommit av penetration. Det är rätt vanligt för oss kvinnor och man behöver hitta just det sätt som funkar för en själv. Jag får fantastiska orgasmer av att killen slickar + att jag samtidigt stimulerar mina bröstvårtor. Om man bara gör det ena = ingen orgasm. Som tur är har jag enbart varit i relationer där männen lärt sig hur jag funkar och jag har bra sex.
Det kan fungera bakifrån, om man ligger som om man skedar. Då kan mannen smeka klitoris samtidigt medan man själv sköter brösten. Har dock lärt mig att det funkar bara om mannen når tillräckligt långt med kropp och armar + att mannen har ro att själv kunna komma då, samtidigt som han har en massa "sysslor" att sköta :)
TS: Läs det där. I mina öron låter det där t o m bättre än så som det är med min fru. Hon kommer lätt från penetration med mig och lite svårt / är omotiverad till att göra annat. Jag har försökt att guida henne till att smeka sin klitoris samtidigt, men hon vill inte riktigt. "Det är inte samma" / "det behövs inte".
Igår kväll myste vi lite och när trosorna åkte av och jag var över henne och vi kysstes, så "retade" jag henne med min penis som om det var fingrar tills hon inte kunde ta det mer och försökte föra in den med handen, men D till jag emot och smekte därmed sig själv med min kul ett tag. Det var skönt för mig, och det var skönt för henne.
Ibland måste man hitta på sätt. ;)