• mommadearest

    Tipsa mig om en bok där jag kan få lite feelgood känsla och drömma mig bort lite!

    Jag vill läsa en bok där jag kommer på mig själv att le, en där jag kan känna igen mig lite i, en bok där man känner hopp, där man kan relatera till vardagsproblem, eller ångesttankar, oro om framtiden..


    Eller en bok med endaste en massa feelgood! 

    Eller kanske en bok där karaktären får nåt slags once in a lifetime erbjudande för ett jobb utomlands eller någon spännande resa, en bok med spänning, hopp, osäkerhet. allt det där som en annan kan känna inför en livsomvandlande händelse! 

    Någon som kan komma på någon bok bara sådär efter att ha läst detta? :) 

  • Svar på tråden Tipsa mig om en bok där jag kan få lite feelgood känsla och drömma mig bort lite!
  • nnnnnnnn

    Om du vill ha ett trevligt tidsfördriv och läsa om en som tar chansen och öppnar eget bageri på en gudsförgäten ö, så är serien om Lilla bageriet rätt mysig. Lite menlöst tidsfördriv som gör en glad för stunden.

    Billigt nu på rean med!
    Finns 3 st, läs dem i rätt ordning.

    www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi%20bageriet

  • mommadearest
    nnnnnnnn skrev 2020-03-07 18:18:18 följande:

    Om du vill ha ett trevligt tidsfördriv och läsa om en som tar chansen och öppnar eget bageri på en gudsförgäten ö, så är serien om Lilla bageriet rätt mysig. Lite menlöst tidsfördriv som gör en glad för stunden.

    Billigt nu på rean med!
    Finns 3 st, läs dem i rätt ordning.

    www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi%20bageriet


    Tack för tipset! Jag sparade den i mina läsvärda bokmärken! :) 
Svar på tråden Tipsa mig om en bok där jag kan få lite feelgood känsla och drömma mig bort lite!