• Anonym (Nothingbutahounddog)

    Dejta kvinna med hund?

    Har du gjort det, eller gör? Respekterade hon dig, eller var du också hennes hund?

    Jag tror alla kvinnor med hund som jag träffat är av typen som ska styra och ställa, kör över andra. 
    Kvinnor gillar att hångla med sin hund. Kanske inte alla män som vet, så nåt att tänka på.

    Och du kvinna med hund, respekterar du din kille eller är han också din hund?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-03-08 07:24
    Om jag är inne på Tinder:
    shit vilken snygg tjej. Oh shit, hon har hund. Next.

  • Svar på tråden Dejta kvinna med hund?
  • Ascendere

    Jag har dejtat en kvinna med hund, hon var tvärtemot det du beskriver väldigt feminin av sig, ställde inga krav, gav avsugningar när jag bad om det osv. En mycket bra tjej kort och gott.

    Så dina erfarenheter är nog inte generella.

  • Anonym (lll)
    Anonym (Nothingbutahounddog) skrev 2020-03-08 07:16:52 följande:

    Har du gjort det, eller gör? Respekterade hon dig, eller var du också hennes hund?

    Jag tror alla kvinnor med hund som jag träffat är av typen som ska styra och ställa, kör över andra. 
    Kvinnor gillar att hångla med sin hund. Kanske inte alla män som vet, så nåt att tänka på.

    Och du kvinna med hund, respekterar du din kille eller är han också din hund?


    "Hångla med sin hund"? 
    Hur menar du egentligen? Hundägare jag vet som kramar och klappar sina hundar kan nog ibland placera en puss på huvudet eller så men på dig låter det som om du menar "hångla" som att pussa på munnen och sticka in tungan - det kan du väl ändå inte mena? 
  • Anonym (lll)
    Ascendere skrev 2020-03-08 07:22:33 följande:

    Jag har dejtat en kvinna med hund, hon var tvärtemot det du beskriver väldigt feminin av sig, ställde inga krav, gav avsugningar när jag bad om det osv. En mycket bra tjej kort och gott.

    Så dina erfarenheter är nog inte generella.


    Eh, feminin = ställer inga krav? Gav avsugningar när du bad om det? 
  • Anonym (Nothingbutahounddog)
    Anonym (lll) skrev 2020-03-08 07:24:41 följande:
    "Hångla med sin hund"? 
    Hur menar du egentligen? Hundägare jag vet som kramar och klappar sina hundar kan nog ibland placera en puss på huvudet eller så men på dig låter det som om du menar "hångla" som att pussa på munnen och sticka in tungan - det kan du väl ändå inte mena? 
    Jag menar hångla. Låter hunden slicka runt inne i munnen.
  • Anonym (lll)

    Men TS, kontentan av det hela är väl rätt enkel: om du inte gillar hundar så kan det  nog vara bättre för just dig att träffa någon utan hund. Precis som folk som inte gillar katter nog helst träffar en partner utan katt osv. 

  • Ascendere
    Anonym (lll) skrev 2020-03-08 07:25:37 följande:

    Eh, feminin = ställer inga krav? Gav avsugningar när du bad om det? 


    Ja, det är sant, närhelst jag bad om det..

    Vi körde mycket doggy style också för övrigt.
  • Anonym (B)
    Ascendere skrev 2020-03-08 07:22:33 följande:

    Jag har dejtat en kvinna med hund, hon var tvärtemot det du beskriver väldigt feminin av sig, ställde inga krav, gav avsugningar när jag bad om det osv. En mycket bra tjej kort och gott.

    Så dina erfarenheter är nog inte generella.


    Vilket årtionde som helst ringde och ville ha tillbaka sina värderingar...
  • Anonym (Kimmen)

    Min tjej hade en hund när vi flyttade ihop men det hade å andra sidan jag också så det var inget konstigt.

  • Anonym (Nothingbutahounddog)

    Intresserad av en tjej. Synd att hon har hund. 

  • Anonym (Leni)

    Nu är jag kvinna, utan hund, men har kvinnliga vänner som har hundar.


    Upplever att "hundmänniskor" generellt är mer bossiga och behandlar sina hundar som om de vore människor, vilket de inte är, samt att allt kretsar runt jycken och jag tycker det är knepigt. Jag dejtar inte folk med hund, jag väljer bort dem redan på Tinderstadiet. Bild med hund = vänsterswipe. På det sättet slipper jag deala med det. 


    Hellre att den jag dejtar har barn än hund! Barn kan man hitta på saker med och ta med sig överallt...

Svar på tråden Dejta kvinna med hund?