Min man är sämst på att kyssas
Min man är världens bästa, jag älskar honom och är så tacksam för honom och allt han är/gör.
Men jag har aldrig varit med om maken till dåliga kyssar.
Det är så illa att jag äcklas av att kyssas med honom och alltid blir irriterad.
Det var kärlek vid första ögonkastet när vi träffades och jag blev så förvånad när vi kysstes första gången. Jag måste ändå ha kysst en 10-20 personer innan honom och aldrig tyckt att någon var dålig på det innan, speciellt inte när man är nykär och superattraherad.
Han bara högg fram med hårda pussar, som att hans mun är hård och han pussas typ som en hackspett.
Jag tycker också det påminner om när en glad hund attackerar en med pussar och man knappt hinner andas emellan eller kan värja sig.
Oftast kysser han utan tunga men om jag försöker med tunga gör han små snabba slick liksom helt oförutsägbart.
Han har noll följsamhet och är inte alls inkännande.
Däremot lyssnar han direkt om man kommunicerar med ord och han vill verkligen lyssna men han förstår ändå inte.
Jag har aldrig kritiserat honom för detta för det är bara för sårande, men jag har försökt att föreslå att försöka andas lite mellan allt pussande eller bett honom snyta sig (han blir ofta snorig precis när vi ska kyssas också och man hör snoret harkla sig upp och ner i näsan samtidigt). Förutom detta så trycker han alltid sin näsa rakt in i mitt ansikte när han kysser mig och speciellt in i min näsa så att jag inte kan andas. Blöt är den oftast också eftersom han får rinnsnuva precis vid dessa tillfällen.
Vad ska jag göra?! Någon som känner igen detta?