• Anonym (Fröken gul)

Vilken färg har era flytningar?

Lite äcklig fråga kanske men vilken färg har era flytningar? Mina är neongula, normalt?

• Svar på tråden Vilken färg har era flytningar?
  • Anonym (Fröken gul)

Ingen verkar vilja svara på detta.. ni kan svara anonymt alltså. Ingen vet att ni är ni, och här kan man skriva pinsamma saker som man inte vågar prata om annars..

• Anonym (Olika)

Jag har olika färger beroende på var jag är i menscykeln. Allt från genomskinliga till vita och tjocka. Jag har haft gula när jag varit gravid. Jag fick också neongula när jag extra B-vitamin. Men det låter lite konstiga med neongula om du inte tar nån medicin eller vitaminer som kan färga. Har du alltid neongula?

• Anonym (Fröken gul)
    Anonym (Olika) skrev 2020-03-10 10:15:36 följande:

Jag har olika färger beroende på var jag är i menscykeln. Allt från genomskinliga till vita och tjocka. Jag har haft gula när jag varit gravid. Jag fick också neongula när jag extra B-vitamin. Men det låter lite konstiga med neongula om du inte tar nån medicin eller vitaminer som kan färga. Har du alltid neongula?

Ja. Förutom ibland vid ägglossning, då är dom genomskinliga/vita.
  • Anonym (kvinnor)

Det beror på var jag är i menscykeln.

Jobbet kan nog påverka stress?

Jag har typ slemmigt och vitt. 

Jag klarar mig inte utan trosskydd, ibland. 

Är du orolig eller var vill du komma med frågan?

• Anonym (Fröken gul)
    Anonym (kvinnor) skrev 2020-03-10 10:20:08 följande:

Det beror på var jag är i menscykeln.

Jobbet kan nog påverka stress?

Jag har typ slemmigt och vitt. 

Jag klarar mig inte utan trosskydd, ibland. 

Är du orolig eller var vill du komma med frågan?

Se om andra har samma färg på flytningarna som jag.
  • Anonym (kvinnor)
    Anonym (Fröken gul) skrev 2020-03-10 10:46:11 följande:
    Alla kvinnor har flytningar, men om det stinker verkligen stinker bör du boka en tid på gyn. 

Jag tror att flygningar luktar, men inte överdrivet. Antingen lite grann man känner en vittring utav det, eller inget.

När man har tajta byxor kan et bli för varmt, då kan det bli förändringar på färger och lukt. jag har alltid loosefit byxor, treggins jeans ibland, träningsbyxor i love it. 
  • Anonym (kvinnor)
    Anonym (Fröken gul) skrev 2020-03-10 10:46:11 följande:
    Alla kvinnor har flytningar, men om det stinker verkligen stinker bör du boka en tid på gyn. 

Jag tror att flygningar luktar, men inte överdrivet. Antingen lite grann man känner en vittring utav det, eller inget.

När man har tajta byxor kan et bli för varmt, då kan det bli förändringar på färger och lukt. jag har alltid loosefit byxor, treggins jeans ibland, träningsbyxor i love it. 
  • Anonym (Fröken gul)
    Anonym (kvinnor) skrev 2020-03-10 11:42:21 följande:

Dom luktar inget, inte heller har jag använt trånga byxor.
Svar på tråden Vilken färg har era flytningar?