• Anonym (Varför tjugo år yngre?)

    Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

    Varför har 40 åriga singelmän på datingsite önskad preferens på tjej så lågt som 22 år ?

  • Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?
  • Anonym (Oklart)

    För att de vill ha någon att bestämma över gissar jag samt för att de tycker det är attraktivt?

  • Anonym (Kim)

    För att enligt deras ego tror dom att dom kan få vem som helst.

    Någon att visa upp som stärker egot ytterligare, som

    Inte har några hämningar i sängen och tror dom kan få en avsugning så fort dom ber om det.

  • Anonym (Kim)

    För att enligt deras ego tror dom att dom kan få vem som helst.

    Någon att visa upp som stärker egot ytterligare, som

    Inte har några hämningar i sängen och tror dom kan få en avsugning så fort dom ber om det.

  • Anonym (U)

    Varför vill vissa 40-50 åriga kvinnor ha sex med 20 år yngre killar? Kanske samma svar?

  • Anonym (oooo)
    Anonym (Varför tjugo år yngre?) skrev 2020-03-10 13:17:01 följande:

    Varför har 40 åriga singelmän på datingsite önskad preferens på tjej så lågt som 22 år ?


    En del skriver typ 0-100 för att de vill ha alla dörrar öppna, även om det inte är realistiskt, men de är rädda för att missa något. 
    Personligen skrev jag aldrig till någon man som hade så på sin profil för jag ville  verkligen inte bara vara någon han ville dejta för att man råkade vara kvinna, liksom. Lite högre krav är trevligt om de har. 
  • Gameofthrones

    Vilka elaka kommentarer, konstiga påståenden...

    Jag är tillsammans med äldre man. Vi fastnade för varandra och på den vägen är det. Vi kompletterar varandra väldigt bra, Båda han och jag har livserfarenheter, syn på livet, grunden till familj , arbete, jävligt bra sex! 
    (Men , för att man är äldre betyder det att alla är inte bra i sängen) det är ett plus. 

    För mig är det viktigt hos en man livserfarenhet, man kan prata om saker och ting, även jag som ung har man stort bagage och då , var min önskan att ha ngn som förstår mig. Det betyder inte att dem ska inte ha gått igenom samma sak utan bara att förstå livets prövningar. Sen är det viktigt för mig och ha en lekpappa, barnslig, rolig, mkt humor och vara pappa,till mina framtida barn, Här var det inte för mig med ålderns att göra utan stadig, man med pondus, 
    gifte oss på samma år vi träffades och 21 år senare tre barn och arbete, fortfarande kär i min make. 

  • Anonym (Sunt)
    Gameofthrones skrev 2020-03-10 13:46:11 följande:

    Vilka elaka kommentarer, konstiga påståenden...

    Jag är tillsammans med äldre man. Vi fastnade för varandra och på den vägen är det. Vi kompletterar varandra väldigt bra, Båda han och jag har livserfarenheter, syn på livet, grunden till familj , arbete, jävligt bra sex! 

    (Men , för att man är äldre betyder det att alla är inte bra i sängen) det är ett plus. 

    För mig är det viktigt hos en man livserfarenhet, man kan prata om saker och ting, även jag som ung har man stort bagage och då , var min önskan att ha ngn som förstår mig. Det betyder inte att dem ska inte ha gått igenom samma sak utan bara att förstå livets prövningar. Sen är det viktigt för mig och ha en lekpappa, barnslig, rolig, mkt humor och vara pappa,till mina framtida barn, Här var det inte för mig med ålderns att göra utan stadig, man med pondus, 

    gifte oss på samma år vi träffades och 21 år senare tre barn och arbete, fortfarande kär i min make. 


    Tack för detta upplysande mail hoppas de andra kvinnorna som kommenterat lär sig något men föga troligt dom är förmodligen singlar och bittra vid livets slut
  • Anonym (Varför tjugo år yngre?)
    Anonym (Sunt) skrev 2020-03-10 13:55:27 följande:

    Tack för detta upplysande mail hoppas de andra kvinnorna som kommenterat lär sig något men föga troligt dom är förmodligen singlar och bittra vid livets slut


    Är det så stort åldersglapp kommer den ena bli änka väl mkt tidigare än normalt. Inte kul det heller.
  • Anonym (.)

    Kan bara svara för mig själv.

    Jag söker yngre eftersom jag vill ha familj, med barn och sådant.

    Sedan är jag inte alls tänd på kvinnor i min ålder alls. Lever hellre själv än tar någon i min ålder. Sedan är det inte så att jag festat upp mina tidigare år utan jag har utbildat mig och jobbat och skapat mig ett liv. Så nu är det dax för familj :)

    Sedan hur det blir kan ju bli via surrogatmamma också. Men jag väntar tills jag är 45 innan jag sätter igång en sådan process med 2 surrogatmammabarn. Tror jag hittar en tjej som passar mig innan.

Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?