• Bigsisterbaker3

    Vad ska jag skriva till honom?!

    Hej! Jag är en tjej på 15 år som skulle behöva lite hjälp. Jag träffade en kille för några år sedan på ett kollo och vi hade grym kemi. Vi hade alltid något att prata om och han fick mig alltid att skratta. Sedan så åkte vi hem och jag fick aldrig chansen att ta hans nummer. Jag sökte dock upp honom på Instagram då jag tänkte på detta igår. Vi började skriva över Instagram och sedan så bad jag om hanns snap ( för er som är äldre är detta en plattform där man kan chatta med sina vänner) han la till mig som vän men nu känns det som att vi inte har något att prata om. Det känns konstigt för att jag är rätt så säker på att han var super kär i mig. Jag undrar om ni har någon idé på vad jag kan skriva till honom om. Ska jag vänta på att han skriver till mig eller ska jag bara gå vidare. Känns super tråkigt att bara lämna detta när man hittar någon som inte är ett pucko ( som många killar i min ålder är) och som ändån ser bra ut. Skulle vara tacksam för svar. Tack på förhand/ anonym tjej som behöver akut råd.


    .
  • Svar på tråden Vad ska jag skriva till honom?!
  • Bigsisterbaker3
    Mortiscia80 skrev 2020-03-10 20:54:01 följande:

    Något i stil med att ni borde ses irl. Chatta är överskattat.


    Tack för tipset! Får testa, problemet är att vi inte skrivit något sedan han la till mig. Känns lite konstigt att inleda så. Känns som att jag får komma på något ämne som leder in på det spåret. Tack återigen!
  • Mortiscia80

    Ja du får ju mjukstarta först :) Återkoppla till ert första möte, småprata lite, föreslå en fika t ex. Eller nåt sånt.

Svar på tråden Vad ska jag skriva till honom?!