• Tue 10 Mar 2020 22:55
    826 visningar
    6 svar
    6
    826

    Gravid men symptom borta?!

    Jag är gravid i v 6 (5+2)

    Innan jag ens plussa hade jag lite symptom som illamående och trött, efter plusset blev jag mer illamående (alltså hela dagarna ) plus extremt trött, men nu känner jag knappt av någonting? Jag har en snart 1 åring men han sover bra så min trötthet berodde ej på honom. Någon som vart med om liknande ??

  • Svar på tråden Gravid men symptom borta?!
  • Thu 12 Mar 2020 19:31
    #1
    Nathi92k skrev 2020-03-10 22:55:59 följande:

    Jag är gravid i v 6 (5+2)

    Innan jag ens plussa hade jag lite symptom som illamående och trött, efter plusset blev jag mer illamående (alltså hela dagarna ) plus extremt trött, men nu känner jag knappt av någonting? Jag har en snart 1 åring men han sover bra så min trötthet berodde ej på honom. Någon som vart med om liknande ??


    Jag har precis som du, fick symptom äl+9 och tog då ett positivt ?testa tidigt test?. Va super trött, svullen magen, ömma bröst osv. V5+0 försvann alla symptom förutom väldigt ont i magen på ett sätt jag inte haft innan. När jag sen fick rosa flytningar tänkte jag att det var kört. Till saken är att jag i januari hade ett tidigt missfall. Pga att jag hade kramper så fick jag komma till gynakuten och göra ultraljud. Fick då se att gravditen så helt felfri och fin ut, på mm så stor som den skulle vara. Det som gjorde ont var en ofarlig cysta. Är idag i vecka 5+2 och känner inte av gravditen alls men väljer att lita på ultraljudet :)
  • Fri 13 Mar 2020 09:32
    #2

    Va skönt att det ej va något farligt. Som tur är har det varken fått blod eller rosa flytningar så hoppas på det bästa

  • Sat 14 Mar 2020 08:53
    #3

    Jag är i v 19 imorgon och har fortfarande inga symptom. Inte alls som får illamående osv.

  • Fri 20 Mar 2020 21:31
    #4

    Jag fick ångra min oro ???? mår illa konstant, dygnet runt, klarar inte ens av lukten av mat och så trött. Vaknar varje morgon efter en godnatt sömn med min lilla prins bredvid som sover som en kung men fortfarande lika trött

  • Fri 27 Mar 2020 13:47
    #5

    Jag upplever exakt det idag! :(( V. 5+2. Har haft jätte svullna ömma bröst i en vecka, idag har det försvunnit bara över natten. Brösten känns som förr! Ynkligt lite öm i bröstvårtorna bara, men storleken som vanligt igen och inte alls ömma längre! Så galet orolig att något är fel! :((((

  • Thu 6 May 2021 16:22
    #6
    Grilimy skrev 2020-03-27 13:47:38 följande:

    Jag upplever exakt det idag! :(( V. 5+2. Har haft jätte svullna ömma bröst i en vecka, idag har det försvunnit bara över natten. Brösten känns som förr! Ynkligt lite öm i bröstvårtorna bara, men storleken som vanligt igen och inte alls ömma längre! Så galet orolig att något är fel! :((((


    Hur gick det för dig, kom symtomen tillbaka? Är i samma sits nu, vecka 6+5, vaknade upp utan symptom i söndags (torsdag idag) och haft blödningar till och från, har ingen bra känsla och ska boka tid hos gyn för vul imorgon då bm inte gör något föräns Juni.
Svar på tråden Gravid men symptom borta?!