• Anonym (innan)

    Använder du stayups?

    Stayups är så förbaskat sexigt. Brukar du bära stayups? Isf hur ofta och vid vilka tillfällen? Vilken typ av stayups brukar du föredra (nät, mönstrade, släta, färg, spetskant eller rak kant osv)?

  • Svar på tråden Använder du stayups?
  • sextiotalist

    Obekvämt och opraktiskt. De gånger jag använder nylonstrumpor är för att man är tvungen pga etikett, strumpbyxor pga kyla (Fast helst inte, använder hellre då långkalsonger).

    Det sista paret stayup hamnade i papperskorgen för 30 år sedan, då jag gjorde slut med exet, tillsammans med de övriga sk sexiga underkläder han köpt till mig.

  • Anonym (Juni)

    Nja, skulle nog inte använda stay-ups. Om jag inte använder nylonstrumpor/strumpbyxor använder jag hellre vanliga stockings med strumpebandshållare. 

  • Barbro45

    Stay-ups är något av det mest obekväma plagg jag provat. Det är helt omöjligt att känna sig sexig när silikonbabdet kliar, svullna ben på grund av blodstockning, nej, aldrig mer. Vad tycker du själv om att bära stat-ups?

  • Dr Börje
    Barbro45 skrev 2020-03-11 10:30:43 följande:

    Stay-ups är något av det mest obekväma plagg jag provat. Det är helt omöjligt att känna sig sexig när silikonbabdet kliar, svullna ben på grund av blodstockning, nej, aldrig mer. Vad tycker du själv om att bära stat-ups?


    Jag är man och har aldrig burit stayups. Kommer heller inte att göra det. Det är klart att jag tycker att det är trist att dom verkar vara besvärliga. Men det är likförbannat otroligt sexigt och sensuellt. 
  • Manhef

    Hej jag är man och har testat både stayups och strumpbyxor

    Gillar bägge , stayups sitter , stadigt , bekvämt o värmer

    Strumpbyxor använder jag innan långkalsonger dom blir som ett mellanting ssmma där , värmer , mjuka o bekväma

    Jag rekommenderar alla Män att testa , ni kommer gilla det köp dock lite bättre o tjockare

    Minst den 40-60 o uppåt

  • Mortiscia80

    Snyggt och sexigt, ja! Praktiskt? Inte för fem öre! Orka hålla på att dra upp dem var femte sekund.... Nej tack.

  • Manhef

    Hej hade dom under 8 timmar jobb idag , jobbar sor lastbilschaufför dom rörde inte sig 5 mm ens tror det beror på kvalite o tjocklem man väljer

  • Tobbana

    Använder både trosor och stay ups när jag vill göra frugan upphetsad.

  • Anci

    Alltid barbent när jag kan, men om jag någon gång måste ha något på benen använder jag stayups. Det är inte ofta.

  • Heavyl

    Visst är det sexigt med stayups. Jag är så lyckligt lottad att min fru också tycker om det och hon har det oftast när hon klär sig i strumpor.
    Till min stora glädje har hon börjat använda det på jobbet också ibland

Svar på tråden Använder du stayups?