-
Här är vi alla vänner.
Lör 14 mar 2020 07:39 Läst 0 gånger Totalt 8864 svar
LitenmenhårdLör 14 mar 2020 07:39 +2
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
-
SweeneyTodd
-
Litenmenhård
Lör 14 mar 2020 19:36 #2
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Jag vet inte riktigt. Jag kollar på R:I:P:D just nu så jag är lite inne i den. Har du sett den filmen?
Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar. -
Litenmenhård
Sön 15 mar 2020 09:10 #3
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Är det någon som har något på hjärtat idag?
Litenmenhård
Lör 21 mar 2020 08:30 #4
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Jag ska på dejt idag. Hoppas det går bra.
Anonym (SJ)
Lör 21 mar 2020 08:35 #5
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Vad kul med dejt, det kommer säkert bli jättetrevligt :)Litenmenhård skrev 2020-03-21 08:30:49 följande:Jag ska på dejt idag. Hoppas det går bra.
-
Litenmenhård
Lör 21 mar 2020 08:37 #6
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Ja, jag hoppas det i alla fall. Jag är bara så nervös. Brukar inte dejta.Anonym (SJ) skrev 2020-03-21 08:35:34 följande:Vad kul med dejt, det kommer säkert bli jättetrevligt :)Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar. -
Litenmenhård
Lör 21 mar 2020 12:48 #7
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Det visade sig att träffen var en bluff. Varför blir jag inte förvånad?
Lör 21 mar 2020 12:51 #8
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.På vilket sätt då?Litenmenhård skrev 2020-03-21 12:48:43 följande:Det visade sig att träffen var en bluff. Varför blir jag inte förvånad?
Hej förresten -
Litenmenhård
Lör 21 mar 2020 12:57 #9
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Hej.Disa35 skrev 2020-03-21 12:51:07 följande:På vilket sätt då?
Hej förresten. Det är lite pinsamt, men hon drog en bluff, kan man väl säga. Jag vill gärna tro det bästa om folk, så det får väl jag ta på mig.
Lör 21 mar 2020 13:17 #10
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Det gjorde jag en gång, men det berodde på att jag tagit fel på dag (fortfarande lite dåligt samvete). Men låt inte det här knäcka digLitenmenhård skrev 2020-03-21 12:57:53 följande:Hej. . Det är lite pinsamt, men hon drog en bluff, kan man väl säga. Jag vill gärna tro det bästa om folk, så det får väl jag ta på mig.