• Anonym (J)

    Min man vill inte ha sex längre

    Min man saknar sexlust... från att vilja ha sex ofta, till nästan aldrig.

    Vad gör man? Jag vill inte leva mitt liv såhär och behöva "tjata".

    Onani intresserar mig inte och har aldrig heller gjort.

    Klart jag känner mig oattraktiv trots han menar det inte har med mig att göra.

    Han säger även att han tappat lust för att runka.

    Vad är det för fel??

    Han själv säger han är trött och stundvis lite deppad.

    Vad ska jag göra? Det börjar tära på mig det här :(

  • Svar på tråden Min man vill inte ha sex längre
  • Anonym (J)
    Anonym (K) skrev 2020-03-14 11:56:44 följande:

    Skaffa en älskare! YOLO!


    Och du tror det löser problemet? Shore...
  • Anonym (Problem?)

    Att din man inte vill ha sex längre ser jag väl inte som ett riktigt problem, det riktiga problemet här är att du inte onanerar. 

  • Anonym (Problem?)

    Och sen ska du verkligen inte tjata, sextjat är inte bättre bara för att du är kvinna, herregud!

  • Anonym (Ja)
    Anonym (J) skrev 2020-03-14 11:45:51 följande:

    Min man saknar sexlust... från att vilja ha sex ofta, till nästan aldrig.

    Vad gör man? Jag vill inte leva mitt liv såhär och behöva "tjata".

    Onani intresserar mig inte och har aldrig heller gjort.

    Klart jag känner mig oattraktiv trots han menar det inte har med mig att göra.

    Han säger även att han tappat lust för att runka.

    Vad är det för fel??

    Han själv säger han är trött och stundvis lite deppad.

    Vad ska jag göra? Det börjar tära på mig det här :(


    Svårt att säga exakt vad som är din mäns problem men jag är man och upplevde en liknande situation som din man.

    Jag hade inget intresse för sex med min sambo eller onani.

    Jag upplevde att jag var deprimerad för jag kunde inte se att det berodde på min vackra sambo.

    Till slut tog jag steget och flyttade ifrån henne. Träffade en mycket yngre kvinna och fick tillbaka allt. Sexlust, upptäckarlust och livet. Jag blev som förbytt.

    Även om jag inte kunde tänka mig att det berodde på min sambo så gjorde det nog det ändå insåg jag då.

    Det behöver ju inte vara så i hans fall men ja, det här hände för mig i alla fall.
  • Anonym (J)
    Anonym (Problem?) skrev 2020-03-14 12:19:10 följande:

    Och sen ska du verkligen inte tjata, sextjat är inte bättre bara för att du är kvinna, herregud!


    Det var ju precis det jag skrev att jag INTE gör?
  • Anonym (Problem?)
    Anonym (J) skrev 2020-03-14 13:20:07 följande:
    Det var ju precis det jag skrev att jag INTE gör?
    Ok, förstod din ts fel då. Trodde du hade börjat sextjata. Men det är ju bra. Kom igång med onani så ska du se att det känns bättre. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Problem?) skrev 2020-03-14 13:27:11 följande:

    Ok, förstod din ts fel då. Trodde du hade börjat sextjata. Men det är ju bra. Kom igång med onani så ska du se att det känns bättre. 


    Varför? Om jag inte fimner njutning i onani, varför ska jag då tvinga mig på det?
  • Mimosa86

    Problemet här är ju att han är trött och deppad. De måste ni få bukt med så han mår bra! En person som mår bra är mer benägen att vilja ha sex än någon som är trött och ledsen

  • Anonym (J)
    Mimosa86 skrev 2020-03-14 14:04:03 följande:

    Problemet här är ju att han är trött och deppad. De måste ni få bukt med så han mår bra! En person som mår bra är mer benägen att vilja ha sex än någon som är trött och ledsen


    Jo jag vet men HUR ska jag kunna hjälpa? Han säger att samtal av någon form inte hjälper. (han har gått hos både beteendevetare och psykolog förut). Jag försöker täcka upp med det jag kan för att underlätta för honom men jag verkar inte på något sett kunna duga :(
  • Anonym (Problem?)
    Anonym (J) skrev 2020-03-14 13:40:05 följande:
    Varför? Om jag inte fimner njutning i onani, varför ska jag då tvinga mig på det?
    Du känner ingen njutning av onani men av sex? Underligt...
  • Anonym (K)
    Anonym (J) skrev 2020-03-14 12:06:46 följande:

    Och du tror det löser problemet? Shore...


    Du får sex i alla fall. Det är ju det du saknar.
Svar på tråden Min man vill inte ha sex längre