Ska träffa mitt ex..
Jag och mitt ex gjorde slut för ca 3 veckor sedan. Vi gjorde ett gemensamt beslut (tillslut). Även om vi båda inte ville det egentligen, vi satt och grät och höll om varandra och sa att vi älskade varandra så mycket, vi bröt ihop ganska rejält båda två. Nu i efterhand när jag har analyserat våran relation och insett att det har varit mycket småbråk som ledde till att det blev negativ energi och tankar under sista tiden vi var tillsammans vilket gjorde att vi behövde jobba på oss själva ett tag enskilt. Nu när jag mår bättre känner jag mig löjligt kär i honom igen, antar att det är för att jag har börjat mått bättre själv och insett att han betyder mycket för mig fortfarande (inte för att jag tror att många kan gå vidare så snabbt om man var i ett seriös förhållande och kände mycket för varandra).
Jag ska då ta en kaffe med honom i början av nästa vecka och är typ nervös (??), känns som det vore första gången igen men samtidigt vet jag inte hur han känner angående mig längre så jag vågar inte hoppas för mycket.
Är det någon som har varit med om liknande tidigare? Har ni hittat tillbaka till varandra eller åtminstone haft ett bra avslut?