• Anonym (PLK)

    Varför kan jag inte gråta?

    Jag grät på min farmors begravning, det är nog enda gången som jag minns att det kom tårar.

    3 år sen var det.

    Inte ens när tjejen lämnade mig fällde jag en tår. Var helt förkrossad och söp mig full i ensamheten. Inte en jävla tår.

    Det har bara gått nån månad så jag är ledsen fortfarande, vill fan gråta....Tror helt ärligt det skulle vara skönt. Minns att jag tyckte det var skönt efter begravningen.

    Kollar massa soilder homecoming klipp på Youtube men nix det går inte...

    Vad är det för fel på mig? :(

    30 år, man.

  • Svar på tråden Varför kan jag inte gråta?
  • Anonym (Sånger filmer)

    Finns det inga sånger eller filmer som verkligen berör dig? Någon dokumentär?

    Jag har några säkra kort som alltid får mig att gråta och precis som du säger, ibland behövs det verkligen.

    Testat att skriva ner hur du känner? Våga känna på djupet.

  • Anonym (PLK)
    Anonym (Sånger filmer) skrev 2020-03-14 21:40:24 följande:

    Finns det inga sånger eller filmer som verkligen berör dig? Någon dokumentär?

    Jag har några säkra kort som alltid får mig att gråta och precis som du säger, ibland behövs det verkligen.

    Testat att skriva ner hur du känner? Våga känna på djupet.


    Just dessa homecoming klipp berör så jävla mycket. Men det går inte, allt låser sig på något vis.

    Börjar fan ifrågasätta mig själv? "Normala" gråter väl när man blir lämnad? Älskade jag ens mitt ex??

    Inte ens alkohol hjälper för att kunna släppa ut allt skit som finns inombords.
  • Anonym (A)

    Du äter inga antidepressiva mediciner eller så?

  • Anonym (PLK)
    Anonym (A) skrev 2020-03-15 00:05:12 följande:

    Du äter inga antidepressiva mediciner eller så?


    Nope! Aldrig gjort heller.
Svar på tråden Varför kan jag inte gråta?