Är det kört för alltid ?
Blev dumpad för nästan 1 år sedan av orsaken att hans kärlekstilit till mig hade försvunnit helt beroende på att han kände att jag inte gjorde och sa vad han krävde och ville mot mitt ex, vi jobbar på samma ställe och måste tyvärr ses på möten eller maila ibland. Mitt ex på jobbet är lite efterhängsens och jobbig och jag har bemött han med kyla och talat om klart och tydligt att jag var lycklig med min kille.
Detta var inte nog för min kille som ville att jag skulle gapa och skrika och ställa till en stor sen och springa till HR, jag är en konflikträdd person och ville inte detta.
Fick upprepade gånger genom åren skit för detta, vi var särbos.
När han dumpa mig satt han och gråt och sa att han har alla kärlekskänslor kvar för mig men vågar inte släppa ut dom, för han vågar inte lita på mig längre pga så osäker att det ska igen att jag inte "lyssnar" på vad han vill att jag ska göra!
Ska tilläggas att jag var inte otrogen, ingen fysisk kontakt eller ngt annat med killen på jobbet.
Kan inte glömma och komma över killen som dumpa mig, älskar han ju ännu! Han ville ju att vi skulle vara vänner och fortsätta ses och höras av, vilket jag inte orkaråt för att det gör för ont.
Har inte setts sen det tog slut alls, bara hörts av en gång på telefon annars bara sms på jul och födelsedag.
Ska jag bara glömma denna killen eller vad ? Vill ju ha han tillbaka...