• Anonym (Xxx)

    Min fru luktade kondom i fittan

    Undrar om nån har vart med om liknande, en kväll när min fru kom hem,ville jag ha sex och då kände jag en lukt som påminner om kondomlukt men jag kan inbilla mig?. Men har inte kännt det innan

  • Svar på tråden Min fru luktade kondom i fittan
  • Anonym (???)

    Menar du att du stoppade in näsan? För det kan knappast lukta utanför kroppen (om ens inuti) 

  • Anonym (undrar)
    Anonym (???) skrev 2020-03-15 21:08:30 följande:

    Menar du att du stoppade in näsan? För det kan knappast lukta utanför kroppen (om ens inuti) 


    Undrar jag med? Hur fasiken känner man det? brukar du lukta din fru mellan benen?
  • Anonym (Xxx)

    Kände det när jag pillade på henne ,en typ latexlukt.ja har inte kört upp näsan hehe

  • Anonym (undrar)
    Anonym (Xxx) skrev 2020-03-15 21:37:28 följande:

    Kände det när jag pillade på henne ,en typ latexlukt.ja har inte kört upp näsan hehe


    Varför pillar du din fru i fittan?
  • Anonym (??)
    Anonym (Xxx) skrev 2020-03-15 21:37:28 följande:

    Kände det när jag pillade på henne ,en typ latexlukt.ja har inte kört upp näsan hehe


    Sjukt bra luktsinne om du skulle kunna känna det..inte funderat på att det kanske är tvål,hudlotionen eller vad som helst annat du känner lukten av..alltså om du påstår att du inte kört upp nästan I fittan på henne.
  • Anonym (Ko)

    Har din fru haft bikini el baddräkt på sig före, ....

  • Pentra

    Vissa sexleksaker har kondomlukt. Just saying... ... /Pentra

  • Kråkungen
    Anonym (???) skrev 2020-03-15 21:08:30 följande:

    Menar du att du stoppade in näsan? För det kan knappast lukta utanför kroppen (om ens inuti) 


    Anonym (undrar) skrev 2020-03-15 21:20:05 följande:
    Undrar jag med? Hur fasiken känner man det? brukar du lukta din fru mellan benen?
    Anonym (undrar) skrev 2020-03-15 21:44:19 följande:
    Varför pillar du din fru i fittan?
    Vilka konstiga svar - de hade ju sex för helvete; då är det väl inte konstigt vare sig att han pillar eller har ansiktet i fittan på henne??

    För övrigt är det inget konstigt alls att kunna känna lukten - det är ju en jättetydlig och speciell lukt som sitter i länge efteråt... är det verkligen ingen annan som har märkt det??

    Så, ts: du kan mycket väl ha känt lukten av kondom/latex. Det behöver dock inte betyda nåt annat än att hon lekt lite med sig själv, antingen med en leksak (de kan lukta likadant) eller med nåt annat avlångt som hon av hygien- och ev andra skäl försett med en kondom :) 


  • Anonym (sådär)
    Anonym (e) skrev 2020-03-15 23:01:06 följande:

    läkarundersökning med gummihandskar?


    Anonym (undrar) skrev 2020-03-15 21:44:19 följande:
    Varför pillar du din fru i fittan?
    Anonym (???) skrev 2020-03-15 21:08:30 följande:

    Menar du att du stoppade in näsan? För det kan knappast lukta utanför kroppen (om ens inuti) 


    Wow, har alla idioter samlat på samma ställe?



Svar på tråden Min fru luktade kondom i fittan