• Anonym (Anonym)

    Tyder mina värden på att jag inte ägglossar? Tacksam för svar!

    Jag har ett för lågt prolaktin värde och mitt LH värde ligger på 1.7, enligt referensintervallet ska det ligga på minst 1.9. Resten av mina värden som togs låg inom referensintervallet.

    Tyder dessa värden på att jag inte får någon ägglossning eller vad kan det vara tecken på?

  • Svar på tråden Tyder mina värden på att jag inte ägglossar? Tacksam för svar!
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tips från coachen) skrev 2020-03-16 15:29:26 följande:

    Vad säger läkaren?


    Inget, för jag har inte gått till en läkare.
  • Anonym (Tips från coachen)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-03-16 15:30:31 följande:
    Inget, för jag har inte gått till en läkare.
    Så vem är det som godkänt dessa tester? Du har väl gått via sjukvården?? Då ska det finnas en ansvarig läkare eller åtminstone sköterska/bm, som du kan fråga. Eller har du tagit testerna av någon annan anledning?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tips från coachen) skrev 2020-03-16 16:14:51 följande:

    Så vem är det som godkänt dessa tester? Du har väl gått via sjukvården?? Då ska det finnas en ansvarig läkare eller åtminstone sköterska/bm, som du kan fråga. Eller har du tagit testerna av någon annan anledning?


    Beställde via werlabs. Där finns ingen som kan svara på denna fråga då ingen är expert på området, Därför tänkte jag kolla om någon här kan svara på min fråga. Om det stör dig så behöver du inte läsa tråden.
  • Anonym (Tips från coachen)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-03-16 16:31:19 följande:
    Du försökte inte besvara frågan, du frågade bara massa om vad läkaren sa och att jag ska prata med en läkare. Jag vill inte prata med en läkare, isåfall hade jag inte ställt frågan här.

    Det är inte min mening att vara otrevlig, men blir lite irriterad när jag blir ifrågasatt med något som inte tillför särskilt mycket.
    Googla så får du väl veta! Då slipper du ovidkommande frågor som att man kanske vill veta varför du inte kan fråga någon som VET, t ex en läkare!
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tips från coachen) skrev 2020-03-16 16:47:49 följande:

    Googla så får du väl veta! Då slipper du ovidkommande frågor som att man kanske vill veta varför du inte kan fråga någon som VET, t ex en läkare!


    Det står inget på Google om vad kombinationen lågt LH och lågt prolaktin kan tyda på, därav frågan. Hade du något relevant att tillföra diskussionen? Annars tycker jag att du kan sluta kommentera i tråden om det stör dig så mycket att jag frågar om detta här.
  • Anonym (Tips från coachen)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-03-16 16:51:54 följande:
    Det står inget på Google om vad kombinationen lågt LH och lågt prolaktin kan tyda på, därav frågan. Hade du något relevant att tillföra diskussionen? Annars tycker jag att du kan sluta kommentera i tråden om det stör dig så mycket att jag frågar om detta här.
    Ja jag hade faktiskt kunnat ha det men du är fruktansvärt otrevlig och kan gott få vänta på att någon annan vill kommentera istället, om de ens vågar med tanke på ditt bemötande!
Svar på tråden Tyder mina värden på att jag inte ägglossar? Tacksam för svar!