• Sun 15 Mar 2020 20:49
    248 visningar
    1 svar
    1
    248

    Rosa flytningar, negativa ältest er.

    Hej allihopa! Ska försöka förklara så gott jag kan utan bild då det inte funkar.

    1/3 började min mens, trodde jag. Först var det rött blod, en dag om ens det. Dag två och tre så var det bara mörkt brunt. Behövde inte använda tampong på dag två/tre heller. Det räckte liksom med Trosskydd.

    I fredags så fick jag ljus rosa flytningar, kom på pappret vid ett eller två toa besök, mitt på dagen och på kvällen var det normalt igen. Igår (lördag) så kom det ljus rosa flytningar igen. På kvällen var det borta. Idag kommer det fortfarande lite rosa flytningar.. Har använt mig utan ägglossningstest sedan 6/3 och har inte fått ett positivt test ännu. Så det känns inte som att det skulle bero på en "ägglossnings blödning" heller, vilket jag aldrig brukar ha för övrigt. Kan det vara en nidblödning? Hade ju inte en riktig mens liksom. Har inte kört med ägglossningstest på ett tag innan nu, så vet inte när jag hade garanterad ägglossning. När kan jag testa med gravtest? Har babyplan tidiga hemma och testlagrets vanliga.

    Någon som vet något om detta? Ska jag hålla tummarna eller kommer jag endast bli besviken då? Vi har försökt i 6mån. Har nyligen tagit vaginala ph balanserade tabletter, så tror inte det är någon rubbning så heller..

  • Svar på tråden Rosa flytningar, negativa ältest er.
  • Anonym (Anony­m)
    Mon 16 Mar 2020 08:37
    #1

    Om jag var du skulle jag testa nu på en gång, och sedan om några dagar till, en vecka kanske.

Svar på tråden Rosa flytningar, negativa ältest er.