• Anonym (Jag har handsprit hemma)

    Är skalliga män oattraktiva?

    Jag kanske har fel men jag har i alla fall fått uppfattningen att i stort sett alla kvinnor föredrar män med hår på huvudet. Och att det också är helt ok att tala om det i olika sammanhang. Även med en skallig man närvarande (har själv upplevt det flera gånger). Är det så?


    Du som föredrar män med hår, kan du ändå tänka dig en skallig man om andra fysiska attribut är tilltalande? I såfall vilka? Tänk dig en vältränad och snyggt klädd man. Dock skallig. Hiss eller diss?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är skalliga män oattraktiva?
  • Fjäril kär

    Personligheten sitter inte i håret.

    Jag har dejtat skalliga män och långhåriga män. Kommer männen upp i åldern så är många just skalliga eller tunnhårig.

  • Anonym (Elin79)

    Jag bryr mig inte, så länge han är "välskött".
    En flint kan vara precis lika passande som en mer ostyrig kalufs.
    Men en ung kille med rejäla vikar som trots det försöker lira något slags backslick ser för jäkligt ut. Och har man lite längre hår så får man lära sig att sköta det.
    Min man hade jättefint hår som han var väldigt mån om när vi blev tillsammans. Men sen kom håravfallet och han blev rejält tunnhårig så det var bara att börja raka. Och nu är jag ju van så nu ville jag inte ha honom på något annat sätt.

  • Anonym (nej)

    Finns en hel del rakade män som är attraktiva. Beror ju mycket på ansiktsdrag i övrigt, huvudform och utstrålning osv. Har dejtat och attraherats av skalliga män men har en vurm för långhåriga killar, ,med mörka färger. De ränderna går aldrig ur.

  • Anonym (Line)

    En maskulin man med snaggat hår som är tunnhårig men är musklig är mycket attraktiv enligt mig. Lex Bruce Willis i Die hard eller Torkel Pettersson. Det sägs ju att håravfall drabbar män med högt testosteron och inte tvärtom.

  • Anonym (J)

    Beror på mannen.

    Gustaf Skarsgård och Jason Statham är sexiga till exempel.

  • Tukt

    Jag tror nog generellt att folk i gemen och kanske som här då kvinnor, attraheras mest av folk som inte frågar andra vad de tycker hela tiden.

  • Anonym (nej)

    Mycket stilig och sexig man och en av Sveriges mest välklädda.

    Bildresultat för fredrik önnevall

  • Pilsner
    Anonym (nej) skrev 2020-03-16 13:29:35 följande:

    Mycket stilig och sexig man och en av Sveriges mest välklädda.


    Jag är både snyggare, sexigare och bättre klädd. (Och bättre även oklädd!)
  • Anonym (Line)
    Anonym (nej) skrev 2020-03-16 13:29:35 följande:

    Mycket stilig och sexig man och en av Sveriges mest välklädda.


    Sååå snygg!!!
  • Anonym (Maddy)
    Anonym (nej) skrev 2020-03-16 13:29:35 följande:

    Mycket stilig och sexig man och en av Sveriges mest välklädda.


    Jadå en riktig snygg man är han!

    Gillar hans vänliga sätt att tala till/med människor...

    Han får 12 poäng av 10 möjliga
Svar på tråden Är skalliga män oattraktiva?