• Lexikon

    Bästa gravid-appen UTAN vikt?

    Letar efter en bra gravid-app där man helt kan utesluta att ange vikt och som inte heller påminner om att skriva in vikten. Vad finns det?


    (Jag är normalviktigt och tränar, men har ett förflutet med överdrivet mycket motion så vill inte trigga några sådana tankar när jag nu varit frisk länge.)

    One Million Babies går bort direkt, man måste ange vikt för att ens starta den (riktigt dåligt). Woman Log har en lite buggig variant för graviditet med, men där kan man skippa att skriva vikt. Med vad finns det mer? Vad använder ni?

  • Svar på tråden Bästa gravid-appen UTAN vikt?
  • Anonym (H)

    Jag använder mig av många gravidappar, men Preggers är en favorit! Den är gullig och har bra information. Kan inte minnas att jag angav min vikt där och hur jag än letar nu så hittar jag ingen viktkategori eller något viktverktyg. Prova den!

  • Anonym (Anonym)

    Använder Flo, den verkar rätt ok. Man kan fylla i alla möjliga symptom också. Om man vill kan man även logga vatten, sömn och vikt.

  • Sasu

    Använde och använder fortfarande Babyappen. Tror inte jag behövde skriva in någon vikt på den.

Svar på tråden Bästa gravid-appen UTAN vikt?